دلایل مورینیو برای تمدید قرارداد لوک شاو

دلایل مورینیو برای تمدید قرارداد لوک شاو

سایت رسمی فوتبالی - خوزه مورینیو درباره شایستگی لوک شاو برای تمدید قرارداد خود با منچستریونایتد اظهار داشت که این رفتار قدرتمندانه و پشتکار این بازیکن باعث شد تا این اتفاق برای او رخ دهد. 

به گزارش فوتبالی، در طول چند سال اخیر لوک شاو و خوزه مورینیو رابطه چندان خوبی با یکدیگر نداشتند و سرمربی منچستریونایتد مدام از این بازیکن انتقاد می کرد اما شرایط در ماه های اخیر کاملا متفاوت شد. گلزنی در اولین دیدار یونایتد در لیگ برتر برابر لسترسیتی اوضاع را برای این مدافع 23 ساله بهتر کرد و پاداشی بود برای بازیکنی که یک مربی بدنساز با خود به تعطیلات برد تا برای فصل جدید آماده باشد. اگر او در دیدار برابر چلسی در ترکیب اصلی حضور داشته باشد به اندازه کل دیدارهای فصل گذشته در این فصل در ترکیب ثابت بوده است. مورینیو درباره شاو گفت: " او انتخاب نمی شد و من از او در تمرینات انتقاد می کرد. او به من گفت که در این لحظه من بازیکنی نیستم که تو بخواهی اما می خواهم برای تو و منچستریونایتد بازی کنم. او مدام این را می گفت و من باور کردم. کس دیگری چنین حرفی به من نزد، او به اندازه کافی قوی بود که با من صحبت کند. من نشانه های زیادی دیدم و وقتی فصل گذشته به پایان رسید او به من گفت که می خواهد یک مربی بدنساز به تعطیلات ببرد. با خودم فکر کردم که این نشانه بزرگی است و در این فصل او بازیکن ثابت من شد. این بازیکن روی اهدافش متمرکز است و چیزهایی که برای آن می جنگد را به چنگ می آورد. او واقعا جنگنده است. او قراردادی امضا کرده که تضمین حضور طولانی اش در اولدترافورد است. "

منچستریونایتد امیدوار است که دخیا نیز قرارداد خود با این تیم را تمدید کند

یونایتد امیدوار است که داوید دخیا نیز پس از شاو قرارداد خود را با این تیم تمدید کند. این تیم می تواند قرارداد او را به صورت خودکار یک سال دیگر تمدید کند اما در این صورت دخیا می تواند در تابستان 2020 به عنوان بازیکن آزاد این تیم را ترک کند. اما مورینیو انتظار تکرار مذاکرات با شاو را درباره بازیکنان دیگر یونایتد به دلیل شرایط متفاوت آنها ندارد. او اضافه کرد: " شرایط هر بازیکن با توجه به اتفاقات، خانواده ها و مدیربرنامه ها متفاوت است. یک بازیکن امروز مجموعه ای از همه اینهاست و یک مرد مستقل نیست. آنها توسط کسانی که بر آنها تاثیر می گذارند، احاطه شده اند. لوک یک هدف داشت و آن قهرمانی، بازی باور به روند رشد خود در منچستریونایتد بود. این یک راه مستقیم نیست. پستی و بلندی دارد. اشتباه صورت می گیرد و باید با انتقادات روبرو شد. "

1070