سفر نیمار به پرتغال برای حمایت از نیمار دریاها

سفر نیمار به پرتغال برای حمایت از نیمار دریاها

سایت رسمی فوتبالی- نیمار شیفته ورزش های آبی و به ویژه موج سواری است و در دنیای موج سواری دوستان زیادی هم دارد که یکی از آنها گابریل مدینا است که لقب نیمار دریاها را یدک می کشد.

به همین خاطر ستاره برزیلی پاری سن ژرمن با هواپیمایی خصوصی در جریان سفر برگشتش از عربستان سعودی به اروپا سری هم به پرتغال، به منطقه پنیچه زد تا در مسابقات موج سواری از دوست و هموطنش حمایت کند.

نیمار همراه با تیم ملی کشورش به قاره آسیا وکشور عربستان سفر کرده بود. تیم ملی برزیل در دیداری دوستانه در خاک عربستان موفق شد تا از سد آرژانتین عبور کند و حالا آنها بیش از پیش اعتماد به نفس خود را به دست آورده اند.

این روزها مسابقات موج سواری ر'MEO Rip Curl Pro Portugal' در پرتغال در جریان است و نیمار برای تماشای مسابقه دوستش به سواحل پرتغال رفته و در شبکه های اجتماعی تصویری از خودش درکنار گابریل که در سال 2014 قهرمان موج سواری دنیا شده بود را منتشر کرده. گابریل لقب نیمار دریاها را یدک می کشد و رابطه دوستانه وخوبی با ستاره برزیلی پی.اس.جی دارد.

 در این عکسهای منتشره، موج سوار برزیلی تازه از آب بیرون آمده و نیمار هم که با پیراهن لس آنجلس لیکرز در کنار ساحل انتظارش را می کشیده با او عکسهایی به یادگار گرفته.

نیمار پس از دیدار با دوستش برای او آرزوی موفقیت کرده. گابریل برای قهرمانی در این  تورنمنت رقیب سرسختی به نام جولین ویلسون از استرالیا دارد و این رقابتها همچنان در جریان است.

این موج سوار برزیلی در سن 24 سالگی نشان داده که مهارتهای زیادی در این عرصه دارد و موفقیت های فراوانی را کسب کرده است. 

گابریل چه در پرتغال به قهرمانی برسد و چه در دور بعدی مسابقات در هاوایی، می تواند به دومین عنوان قهرمانی اش در دنیای موج سواری دست بیابد. اما اگر جولین ولیسون بتواند قهرمان شود، اولین قهرمانی اش در دنیای موج سواری راجشن خواهد گرفت. 

6363