هوینس:بازی گند برنات مارا تا یک قدمی حذف از لیگ قهرمانان برد وبه همین خاطر فروختیمش

هوینس:بازی گند برنات مارا تا یک قدمی حذف از لیگ قهرمانان برد وبه همین خاطر فروختیمش

سایت رسمی فوتبالی- اولی هوینس رئیس باشگاه بایرن مونیخ در کنفرانس خبری اش در روز جمعه به تندی از خوان برنات بازیکن سابق تیمش انتقاد کرد.

این درحالی است که با مصدوم شدن داوید آلابا و رافینیا خیلی از کارشناسان بر این باور هستند که سران بایرن با فروش برنات مرتکب اشتباه بزرگی شده اند. چرا که به باور آنها در صورت حضور برنات در رختکن تیم بایرن، آنها حالا به دردسر نیفتاده بودند.

باواریایی ها در بازار نقل و انتقالات تابستانی برنات را به پاری سن ژرمن واگذار کردند وحالا هوینس در صحبت هایش اعلام کرده که بایرن در فروش این بازیکن اهل والنسیا مرتکب اشتباه نشده است. هوینس در این رابطه گفت:« وقتی مقابل سویا بازی می کردیم، برنات تنها مقصری بود که تیم را تا یک قدمی حذف پیش برد. در همان روز تصمیم گرفته شد تا او را به خاطر بازی افتضاحش بفروشیم. شانس و بدشانسی بایرن بستگی به این ندارد که برنات در تیم ما باشد یا خیر.»

برنات 25 ساله در سال 2014 از والنسیا به بایرن مونیخ پیوست و در شرایطی که تا اواسط سال 2019 با بایرن قرارداد داشت، سران باواریایی در تابستان گذشته او را به پاری سن ژرمن فروختند. 


این اولین باری نیست که رئیس باشگاه بایرن علیه بازیکنان تراز اول دنیای فوتبال موضع گیری می کند. چند ماه پیش هوینس صحبت های تندی را علیه مسوت اوزیل به خاطر ترک اردوی تیم ملی آلمان برزبان آورده بود. او در آن زمان با اشاره به انتشار عکسی از اوزیل در کنار رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه گفت:« خوشحالم که این کابوس تمام شده. چند سالی هست که بازی اوزیل واقعا آشغال است. آخرین دوئلی که او در آن پیروز شده بود، به قبل از جام جهانی 2014 برمی گردد. و حالا پشت خودش و بازی پشت این عکس پنهان می شود.»

 6363