نزدیکان بنزما متهم به آدم‌ربایی شدند

نزدیکان بنزما متهم به آدم‌ربایی شدند

سایت رسمی فوتبالی – کریم بنزما گفته از این که نزدیکانش متهم به آدم‌ربایی شده‌اند به‌شدت آزرده است و بابت تخریب وجهه‌اش به پلیس شکایت خواهد کرد.

لئو دی‌سوزا از نزدیکان بنزما به پلیس شکایت کرده و گفته که آنها او را ربوده‌اند. بنزما پس از این ماجرا در توییتر نوشته: «من را به حال خودم بگذارید» و از ایموجی حالت تهوع استفاده کرده است. 

دی‌سوزا گفته که نزدیکان بنزما در پاریس تلاش کرده‌اند او را بربایند. این اتفاق به گفته او پس از برد پنج بر صفر پاری سن‌ژرمن مقابل لیون روی داده است. بنزما، بازیکن سابق لیون در ورزشگاه پارک دو پرنس بود تا این بازی را تماشا کند و در صحنه مورد بحث حضور نداشته است. گفته می‌شود یکی از دوستان دوران کودکی بنزما تلاش کرده دی‌سوزا را با خود ببرد.

در صحنه، این دوست بنزما، به همراه مدیر ارتباطات و بازاریابی او، و راننده بنزما در پاریس حضور داشته‌اند. آنها گفته‌اند که هیچ خشونتی به خرج نداده‌اند و دی‌سوزا خودش را به زمین انداخته است.

بنزما دی‌سوزا را برای این استخدام کرده بود که برای تعطیلات این بازیکن رئال مادرید برنامه‌ریزی کند. او سپس از دی‌سوزا خواست که 50هزار یورو از مراکش به فرانسه ببرد. دی‌سوزا گفته این پول حاصل کار بنزما برای یک اسپانسر بوده است. او به نزدیکان بنزما گفته که مقامات گمرک این پول را از او توقیف کرده‌اند، در حالی که نزدیکان بنزما گفته‌اند رسید این پول را از مقامات گمرک دارند و به این ترتیب بر این باورند که دی‌سوزا پول را خودش برداشته است.

تاکنون پلیس تنها با دی‌سوزا صحبت کرده است.

8444