پرویز مظلومی: آقای نظری اجازه دهید، چیزهایی که می دانم را نگویم

پرویز مظلومی: آقای نظری اجازه دهید، چیزهایی که می دانم را نگویم

سایت فوتبالی - رئیس کمیته فنی باشگاه استقلال در گفت و گو با فوتبالی، نسبت به پست جنجالی علی نظری واکنش نشان داد 

به گزارش فوتبالی، پرویز مظلومی در گفت و گو با فوتبالی در خصوص برد استقلال برابر سایپا اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و از تماشای این دیدار لذت بردم. استقلال خیلی خوب بازی کرد و سوار بر میدان بود و برد حق تیم شفر بود که خوشبختانه به آن رسید.

مظلومی در خصوص پا قدم کمیته فنی برای تیم شفر گفت: خوشبختانه پا قدم خوبی برای استقلال داشتیم هر چند که این سه برد متوالی نتیجه تفکرات آقای شفر و زحمات بچه ها است. شفر با تغییرات فنی که در ترکیبش ایجاد کرده، نشان داده که دچار تحول فکری شده و این یک امتیاز خوب برای استقلال است.

وی در خصوص میدان دادن به حسینی گفت: به هر حال هر بازیکنی که صبوری کند، می تواند خودش را نشان دهد. استقلال دو دروازه بان آماده و خوب دارد که هر دو شایستگی بازی کردن را دارند اما به خاطر استقلال باید صبوری کنند و به نظر مربی احترام بگذارند. حسینی هم در این دیدار خوب ظاهر شد و مخصوصا با واکنش خوب خود در دقیقه پایانی بازی توانایی خودش را بیشتر نشان داد.

مظلومی در خصوص پست اینستاگرامی علی نظری که گفته بود او چشم به نیمکت استقلال دارد، به فوتبالی گفت: برای آقای نظری متاسفم که چنین حرف هایی را زدند. از ایشان می خواهم سکوت کنند تا چیزهایی که در موردشان می دانم، را نگویم. جهت اطلاع هواداران استقلال می گویم که هیچ یک از اعضای کمیته فنی هیچ چشمی به نیمکت استقلال ندارند و تنها به دنبال کمک به تیم هستند. هیچ دخالتی در کار سرمربی تیم ندارند و فقط پیشنهادات خود را مطرح می کنند تا در صورت صلاحدید کار شود.

1984