ماشین سازی یک - نفت مسجد سلیمان یک / ماشین دقیقه نود از شکست گریخت!

ماشین سازی یک - نفت مسجد سلیمان یک / ماشین دقیقه نود از شکست گریخت!

وبسایت فوتبالی- دو تیم ماشین سازی و نفت مسجد سلیمان در تبریز به مصاف هم رفتند و در پایان به تساوی یک بر یک رسیدند.

هفته نهم لیگ برتر

جمعه 27 مهر ماه 1397 ساعت 15:30

ورزشگاه بنیان دیزل تبریز 

داور: سید مهدی مرجانی 

ترکیب ماشین سازی: فرناندو دخسوس، محمدحسین ‌کنعانی‌زادگان، سید احمد موسوی، عزیز معبودی، مسیح زاهدی، احمدرضا زنده‌روح، توحید غلامی(55- اسماعیل فرهادی)، مصطفی سالاری، فرید بهزادی‌کریمی، محسن یوسفی( 22- سیدمحمد غلامحسینی) و رضا خالقی‌فر 

سرمربی: محمدرضا مهاجری 

نفت مسجد سلیمان: میلاد فراهانی، مجتبی بیژن، سید محمد حسینی، علیرضا علیزاده، میلاد خدایی‌اصلی، حسین دوستدار، محمود قائدرحمتی، حکیم نصاری، سید پیمان میری ( 65- احمد آفاق)، اسماعیل شریفات و فرشاد جانفزا 

سرمربی: علیرضا مرزبان

کارت:

مجتبی بیژن دقیقه 17 از نفت م.سلیمان کارت زرد

گل ها:

گل اول برای نفت مسجد سلیمان ، فرشاد جانفزا دقیقه 43

پاس زیبای حکیم نصاری، جانفزا را در موقعیتی تک به تک با ده خسوس قرار داد و این بازیکن هم با ضربه چیپ موفق شد گل اول تیمش را در تبریز ثبت کند تا به احتمال فراوان شاگردان مرزبان با پیروزی به رختکن بروند.

 گل اول برای ماشین سازی ، رضا خالقی فر دقیقه 90:

در دقیقه 90 و در شرایطی که مسجد سلیمانی ها فکر می کردند 3 امتیاز شیرین برای آنها ثبت خواهد شد، شاگردان مهاجری روی یک رفت و برگشت و دفع اشتباه بازیکنان نفت مسجد سلیمان موفق شدند در ادامه روی شوت بیرون پای دیدنی خالقی فر به گل تساوی دست پیدا کنند. 

دقایق حساس:

دقیقه 10: حمله خطرناک ماشین سازی در چند رفت و برگشت به نتیجه ای نرسید.

دقیقه 20: شوت خالقی فر که در موقعیت خوبی روی یک ضربه ایستگاهی در اختیار او قرار گرفته بود، با فاصله کمی از بالای دروازه میلاد فراهانی به اوت رفت.

دقیقه 23: شوت زیبای حکیم نصاری با اختلاف کم به بیرون رفت؛ ضربه ای که می توانست یکی از زیباترین گل های لیگ را تااینجا رقم بزند ولی ماشین سازی خوش شانس بود که توپ در قاب دروازه جای نگرفت.

دقیقه 27: عزیز معبودی موقعیت تک به تک با گلر نفت را از دست داد. شوت او با فاصله کمی از کنار تیر دروازه به اوت رفت.

نیمه دوم:

دقیقه 64: پاس بسیار زیبای اسماعیل فرهادی موقعیت بسیار خوبی را برای هم تیمی هایش ایجاد کرد ولی غفبت باعث شد تا در ثبت گل ناکام باشند.

دقیقه 67: فرار خوب خالقی فر از سمت راست و پاس کات بک او به جایی نرسید.

دقیقه 70: ارسال زیبای موسوی به شکل بسیار خطرناکی از کنار دروازه نفت مسجد سلیمان  به بیرون رفت.

دقیقه 87: اسماعیل شریفات با حرکتی هوشمندانه موفق شد از بازیکنان ماشین سازی کرنر بگیرد تا دقایقی از بازی در شرایطی که شاگردان مهاجری تلاش زیادی برای گلزنی دارند را تلف کند.

2526