اعلام جنگ مدیران بایرن علیه رسانه ها: رفتارتان غیرقابل تحمل است

اعلام جنگ مدیران بایرن علیه رسانه ها: رفتارتان غیرقابل تحمل است

سایت رسمی فوتبالی- اولی هوینس رئیس باشگاه بایرن مونیخ، کارل هاینتس رومنیگه، رئیس مشاوران مدیریتی و حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی باشگاه بایرن هر سه با هم در کنفرانسی خبری شرکت کردند و اتحادشان را در مقابل بحران فعلی باشگاه نشان دادند و نسبت به حملات و انتقاداتی که علیه تیم انجام می شد موضع گیری کردند. پیش از این گفته می شد که ممکن است در این کنفرانس خبری صحبت هایی درمورد آینده سرمربی این تیم مطرح شود و شاید این کنفرانس خبری به منظور برکناری نیکو کواچ از سمتش باشد که این اتفاق نیفتاد وهدف از برگزاری این کنفرانس خبری چیز دیگری بود.

رومنیگه در دفاع از بازیکنان ملی پوش بایرن بعد ازانتقاداتی که درپی باخت آلمان مقابل هلند، مطرح شده بود، گفت:« هر سه ما با هم موافق و همصدا هستیم و اصلا دیگر چنین رفتارهایی را نمی پذیریم. این موضع گیری علیه برخی بازیکنان مشخص شده است. من هیچ صحبتی درمورد آنچه راجع به مانوئل نویر خوانده ام، ندارم. او 4 بار برنده دستکش طلا شده و در مورد کارهایی که او در دنیای فوتبال انجام داده، کسی نمی تواند بحثی داشته باشد.»

رومنیگه هم در دفاع از ژروم بواتنگ و متس هوملس، مدافعان باواریایی ها که منتقدان سبک فوتبالی آنها را سبک قدیمی خوانده بودند، گفت:« این طور به نظر می رسد که جنجال ها هیچ حد و مرزی ندارند. این برای رسانه ها و برای متخصصان ارزشمند است. همچنین برای متخصصانی که قبلا در این باشگاه بازی کرده بودند.» اشاره غیرمستقیم رومنیگه به صحبتهای اخیر لوتار متئوس و انتقادات او بود.

رومنیگه در ادامه صحبت هایش گفت:« امروز روز مهمی برای بایرن است چون می خواهیم به شما اعلام کنیم که دیگر چنین رفتارهایی را تحمل نخواهیم کرد. ما از بازیکنانمان، سرمربی بان و باشگاهمان محافظت می کنیم. تقصیر بحران را گردن رسانه ها نمی اندازیم. کسی که بد بازی می کند باید انتقادات را بپذیرد ولی توقع ما این است که اطلاعات منطقی و هدفمند باشند.»

هوینس هم صحبت های رومنیگه را صددرصد تائید کرد ویادآوری کرد که بایرن متحد تر از هرزمان دیگری است.

 6363