عه؟! از پاسخ عجیب مورینیو به خبرنگار بی بی سی تا لقب شوانشتایگر

عه؟! از پاسخ عجیب مورینیو به خبرنگار بی بی سی تا لقب شوانشتایگر

امشب با سیلی از اخبار جالب با شما خواهیم بود؛ با سوت همراه باشید.

مورینیو : سوالات مسخره تان را در گوگل جستجو کنید!

خوزه مورینیو به خاطر نتایجی که در لیگ برتر انگلیس گرفته است قدری ناراحت به نظر می رسد. روز سه شنبه خبرنگار بی بی سی در کنفرانس خبری این سرمربی با او درمورد محرومیت و یا اخراجش از چلسی وارد شوخی شد که صحبت های رد و بدل شده میان مورینیو و بن اسمیت گزارشگر بی بی سی را می آوریم:

بن اسمیت:آیا فکر می کنید هنوز ویژگی های یک سرمربی بزرگ را دارید؟ این مسئله اتفاقی است که همیشه در سومین سال حضور شما در لیگ های مختلف برایتان رخ می دهد، نظرتان در این مورد چیست؟

خوزه مورینیو:درمورد اینکه سومین فصل حضورم این طور می شود باید بگویم که در اینتر و پورتو، سومین فصل نداشتم و در چلسی هم برای اولین بار است که سومین فصل را تجربه می کنم. من FA Cup و جام کارلینگ را بردم و به نیمه نهایی لیگ قهرمانان رسیدم. در سومین فصلی که در رئال مادرید بودم، سوپرکاپ را بردم و فینال کوپا دل ری را از دست دادم و نهایتا به نیمه نهایی لیگ قهرمانان رسیدم. اینها سومین فصل های من است.

بن اسمیت:بله ولی خودتان هم می دانید منظورم چیست…

خوزه مورینیو:باشه پس در گوگل بزنید. به جای اینکه از من سوالات احمقانه بکنید در گوگل جستجو کنید و به دنبال پاسخ باشید.

بن اسمیت:خوزه! خودت هم می دانی منظور من چیست مگه نه؟! چقدر برایت مهم است که… (مورینیو حرفش را قطع می کند)

مورینیو:نه. تو درمورد سومین فصل های من صحبت کردی و من هم به تو گفتم که سوالت احمقانه است چون برایت سومین فصل هایم را تعریف کردم.

اسمیت:خوزه خودت می دانی که نکته سوال من کجاست…

مورینیو:نه نمی دانم. نکته سوال تو این است که احمقانه است… عذر می خوام…

سوالات مسخره تان را از گوگل بپرسید

قیافه های ادن هازارد در زمان خراب کردن پنالتی مقابل مکابی

ادن هازارد در حالی که یک پنالتی را در اختیار داشت آن را با فاصله زیادی به بیرون فرستاد. اکنون به تماشای استیل خاص این بازیکن در زمانی این پنالتی نگاهی می کنیم.

لقب منچستری ها برای شوانشتایگر

با اینکه باستین شوانشتایگر مدت کوتاهی است که به یونایتد آمده است ولی توانسته اعتماد هواداران را جلب کند و هم تیمی هایش برای او یک لقب انتخاب کنند.

هواداران این بازیکن ۳۱ ساله او را به «استاد فوتبال آلمان» لقب داده اند اما خود باشگاه منچستریونایتد به خاطر آرامشی که این بازیکن در تیم دارد او را «آقای آرام» صدا می کنند. همین آرامش شوانشتایگر کمک کرده است که منچستر بتواند مقابل تیم های تاتنهام، استون ویلا و کلوب بروژ موفق باشد.

بهترین بازیکن زمین با شکستن پای لوک شاو

هکتور مورنو بازیکن تیم آیندهوون که در لیگ قهرمانان مقابل منچستریونایتد به زمین رفته بود با تکل دوپایی که روی پای راست لوک شاو رفت باعث شد تا پای این بازیکن بشکند و مدت ها از میادین دور بماند. از سوی دیگر همین بازیکن در دقیقه ۴۵ یک گل برای آیندهوون زد درحالی که به خاطر این تکل هیچ گاه از سوی داور جریمه نشد. فن خال از این وضعیت به «تکل دوپای خیلی بد» یاد می کند.

در نهایت هکتور مورنو با اینکه این تکل را روی پای لوک شاو رفته بود به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

با شکستن یک پا در زمین می توانید بهترین بازیکن زمین شوید!