هازارد: اگر به اسپانیا نروم هم مشکلی نیست؛ در چلسی بازنشسته می شوم

هازارد: اگر به اسپانیا نروم هم مشکلی نیست؛ در چلسی بازنشسته می شوم

سایت رسمی فوتبالی- رسانه های انگلیسی روز پنجشنبه در گزارش های خود اعلام کردند که سران باشگاه چلسی درنظر دارندتا دستمزد ادن هازارد را افزایش داده و سالانه مبلغ 18 میلیون یورو به او بپردازند.

حالا ادن هازارد هم مجددا  در مورد آینده اش صحبت کرده است و این بار در گفتگو با اسکای سپورتس درمورد ماندنش در لندن اظهارنظر کرده. این درحالی است که اخیرا او صحبتهایی پرابهام در مورد احتمال انتقالش به رئال مادرید برزبان آورده بود و درعین اینکه انتقال به رئال و بازی در لالیگا را یک رویا خوانده بود، به این نکته اشاره کرده بود که ماندن در چلسی هم برایش مشکلی نست.

اما حالا او  در گفتگو با این شبکه تلویزیونی انگلیسی گفته:« می توانم پرونده فوتبالم را در چلسی ببندم. هیچ مشکلی نیست. من در چلسی واقعا خوشحال و خوشبختم و خانواده ام هم از زندگی در لندن راضی هستند. به همین خاطر اگر به اسپانیا نروم هم مشکلی نیست. من هواداران چلسی را تحسین می کنم وفکر می کنم آنها هم مرا دوست دارند. هر اتفاقی که در آینده رخ دهد، من خوشحال خواهم بود.»

لازم به ذکر است که روز پنجشنبه رسانه های انگلیسی در گزارش های خود یادآور شده بودند که سران باشگاه چلسی قصد دارندتا هازارد را برای ماندن در استمفورد بریج متقاعد کنند و به همین خاطر حاضرند تا رقم دستمزد او را افزایش داده و هازارد را تبدیل به پردرآمدترین بازیکن لیگ برتر نمایند وسالانه 18 میلیون یورو به او حقوق بدهند.

رسانه های انگلیسی همچنین به این نکته اشاره کردند که روند مذاکرات برای تمدید وبهبود قرارداد هازارد که در سال 2020 به پایان می رسد، به زودی آغاز خواهد شد و سران باشگاه انگلیسی قصد ندارند تا بازیکن ارزشمندی مثل هازارد را به این راحتی ها از دست بدهند و معتقدند که حل این ماجرا باعث می شود تا هازارد و سایر بازیکنان چلسی با تمرکز بیشتری بتوانند فوتبالشان را دنبال کنند.

6363