گریزمن، گره گشای مشکلی که نیمار را در پاریس نگه داشته

گریزمن، گره گشای مشکلی که نیمار را در پاریس نگه داشته

سایت رسمی فوتبالی- این روزها بحث ابراز تمایل نیمار برای بازگشت به باشگاه کاتالان، بحث روز دنیای فوتبال است. حالا تمام تمرکز فوتبال دوستان برروی بازار نقل و انتقالات فرانسه قرار دارد و برخی رسانه های فرانسوی در گزارش هایی به این نکته اشاره کرده اند که سران باشگاه پاری سن ژرمن حاضرند تا پیشنهادات وارده برای نیمار را بشنوند و از سوی دیگر نیمار هم دنبال راه فراری از پایتخت فرانسه است. 

از سوی دیگر مطبوعات فرانسوی یک گام هم جلوتر رفته اند و معتقدند که سران باشگاه پاریسی جانشین ایده الی برای نیمار پیدا کرده اند تا در صورتی که این ستاره برزیلی رختکن تیمشان را ترک کرد، بتوانند او را جانشین نیمار کنند. این گزینه، بازیکنی فرانسوی به نام آنتوان گریزمن است که در حال حاضر پیراهن اتلتیکومادرید را به تن می کند. سران باشگاه پاریسی حتی حاضرند تا مبلغ 150 میلیون یوروی ذکر شده در بند جدایی زودهنگام گریزمن را بپردازند و او را مال خود کنند. در صورتی که این اتفاق بیفتد، آنها می توانند گریزمن را در کنار ام باپه در خط حمله تیمشان به کار بگیرند؛ بازیکنانی که پیش از این در تیم ملی فرانسه در کنار هم بازی کرده بودند و با این تیم به قهرمانی جام جهانی 2018 روسیه رسیدند و به سبک فوتبال هم عادت دارند.

تنها چیزی که تاکنون مسئولان پاری سن ژرمن به طور قطع روشن کرده اند این است که تنها پیشنهاداتی بالاتر از 200 میلیون یورو برای فروش نیمار را مورد بررسی قرار می دهند. حالا علاوه بر رئال مادرید که از تابستان به دنبال جذب نیمار بوده، بحث احتمال بازگشت این ستاره برزیلی به بارسلونا نیز مطرح است و شنیده می شود که یکی از تیمهای مطرح لیگ برتر انگلیس هم با پدر نیمار تماس گرفته تا از میزان تمایل او برای انتقال به لیگ انگلیس نیز مطلع شود که او نیز پاسخی منفی نگرفته و حتی صحبتهایی درمورد احتمال انتقال نیمار به چین و یا آمریکا نیز مطرح است.


6363