زلاتان: از من ومورینیو به خاطر شیوه های رفتاری مان انتقاد می شود

زلاتان: از من ومورینیو به خاطر شیوه های رفتاری مان انتقاد می شود

سایت رسمی فوتبالی- زلاتان ایبراهیموویچ بعد از مصدومیتی شدید از منچستریونایتد جدا شد. اما با وجود این جدایی، هنوز او ارتباطش را با ژوزه مورینیو سرمربی شیاطین سرخ حفظ کرده است.

به همین خاطر، حالا که آقای خاص در اولدترافورد با بحران روبرو شده ، مهاجم سوئدی لس آنجلس گلکسی به دفاع از او برخاسته. زلاتان ایبراهیموویچ در فصل اول حضورش در منچستریونایتد 28 گل زد و با این تیم قهرمان سوپرکاپ انگلیس و لیگ اروپا شد و حالا درمورد انتقادات وارده به ژوزه مورینیو اظهارنظر کرده است.

ایبرا در گفتگو با اسکای سپورتس گفت:« همه از مورینیو انتقاد می کنند و بعید می دانم که این انتقادات به خاطر شخصیتش باشد و به خاطر شیوه های رفتاری اوست. من هم همیشه با شرایط مشابهی روبرو می شوم. هردوی ما اعتماد به نفس بالایی داریم، به مسائل مشخصی باور داریم و حرفهایمان را با سبک و سیاق خودمان می زنیم.»

ایبراهیموویچ در دفاع از مورینیو اعلام کرد که او می توانسته از مجادله با یکی از دشمنان دیرینه اش، پپ گواردیولا اجتناب کند. ایبرا در این رابطه ادامه داد:« قطعا گاهی وقتها هم ما مقصر هستیم. هر زمان که می بازیم از ما انتقاد می شود ولی به همین خاطر است که وقتی می بریم، شادی ما بیشتر از بقیه افرادی است که سیاست رفتاری درستی دارند وفکر می کنند کامل هستند و نمی خواهند با رسانه ها مشکلی داشته باشند تا هرگز به آنها حمله نشود.»

ستاره سابق تیمهای پاری سن ژرمن، یونایتد، اینتر، میلان، یوونتوس و آژاکس موافق انتقاداتی که در حوزه ورزشی از مورینیو به عمل می آید نیست:« بعضی از انتقادات شخصی واغراق آمیز هستند. برخی ها به شیوه رفتاری مورینیو مربوط می شوند و بعضی ها از سر حسادت است.»

به همین خاطر هم هست که زلاتان از مورینیو خواسته تا هرگز تغییر نکند:« او در این جایگاه است؛ چون هرکاری را با سبک و سیاق خودش انجام می دهد؛ چون دقیقا خودش است و دربرخورد با کسی تغییر نمی کند. من هم دقیقا همین کار را انجام می دهم. به خاطر هیچ کسی تغییر نمی کنم. کسانی که فکر می کنند کامل هستند، بزرگترین مشکل هستند.»


6363