پوگبا، خواسته مسی و پیکه از مسئولان بارسا

پوگبا، خواسته مسی و پیکه از مسئولان بارسا

سایت رسمی فوتبالی- رسانه های انگلیسی در گزارش هایشان یادآوری کرده اند که مهره های اساسی باشگاه کاتالان از مسئولان تیمشان خواسته اند تا پل پوگبا را خریداری کنند.

این در حالی است که جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا اخیرا گفته که پوگبا به باشگاه کاتالان نخواهد آمد. ولی رسانه های انگلیسی همچنان بر احتمال انتقال این ستاره فرانسوی به نوکمپ تاکید دارند. طبق گزارش منتشره در روزنامه دیلی میل، برخی از مهره های ارزشمند بارسا هم از مدیران این باشگاه خواسته اند تا برای خرید پوگبا دست به کار شوند. علاوه بر اومتیتی و عثمان دمبله، بازیکنان فرانسوی بارسا که در رختکن خروس ها با پوگبا هم تیمی هستند و از مهارت های فوتبالی او مطلعند، لیونل مسی و جرارد پیکه هم از سران باشگاه خواسته اند تا این بازیکن ارزشمند فرانسوی را به تیمشان بیاورند.

طبق گزارش این رسانه انگلیسی در بین مدیران استعدادیابی بارسلونا دو دستگی عمیقی بر سر انتقال پوگبا به نوکمپ وجود دارد. یک دسته طرفدار انتقال پوگبا به تیمشان هستند و گروه دیگر بر این باورند که پوگبا به خاطر سبک بازی خاصش و فوتبال فیزیکی ای که ارائه می کند، به سختی می تواند با سبک بازی تیم کاتالان که مبتنی بر پاس کاری های پیاپی است تطبیق پیدا کند.

اما لیونل مسی و پیکه بر این باورند که خرید پوگبا می تواند امتیاز مثبتی برای تیمشان باشد. به ویژه در رقابت های اروپایی. بعد از باخت دردناک فصل گذشته بارسلونا مقابل رم در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، بسیاری از بازیکنان این تیم به این نتیجه رسیده اند که تیم کاتالان به جذب بازیکنی در حد و اندازه های پوگبا نیاز دارد.

6363