پیش بازی سپاهان - نساجی / دبل یا انتقام ؟

پیش بازی سپاهان - نساجی / دبل یا انتقام ؟

سایت فوتبالی – سپاهان برای کم کردن فاصله‎اش با پدیده صدرنشین باید در دیدار با نساجی برنده شود.

به گزارش فوتبالی، سپاهان فردا و از ساعت 16.45 در اصفهان میزبان نساجی است. این دو تیم به تازگی با یکدیگر بازی کرده اند و روز سیزدهم مهر بود که سپاهان در جام حذفی از نکونام و شاگردانش پذیرایی کرد. دیداری که با تساوی در 90 دقیقه به پایان رسید تا شاگردان قلعه‎نویی در ضربات پنالتی بتوانند حریف قائمشهری‎شان را شکست دهند و به مرحله بعدی جام حذفی صعود کنند.

تقابل استاد و شاگرد دیگر حساس نیست: قبل از بازی دو تیم در جام حذفی، تقابل امیر و جواد نکونام مهمترین اتفاق آن بازی بود و با توجه به رابطه نه چندان دوستانه طرفین، اتفاقات کنار زمین برای خیلی‎ها جذابتر از اتفاقات داخل زمین بود اما نکونام و قلعه‎نویی همان ابتدای بازی برخورد گرمی با یکدیگر( حداقل در ظاهر) داشتند تا نشان دهد که اختلافات گذشته را فراموش کرده اند.

اهمیت برد برای طرفین: سپاهان در صورت اینکه نساجی را برای دومین بار شکست دهد می تواند به یک امتیازی پدیده در صدر جدول برسد. نساجی هم جدا از آنکه به دنبال جبران شکست جام حذفی است می خواهد مجموع امتیازاتش در پایان هفته هفتم لیگ برتر، دو رقمی شده باشد.

نتیجه در بازی قبلی: سپاهان، هفته قبل(هفته هشتم) موفق شد نفت مسجد سلیمان را شکست دهد و نساجی هم با سایپا به تساوی 1-1 رسید.

1984