هیگواین: یوونتوس من را بیرون کرد

هیگواین: یوونتوس من را بیرون کرد

سایت رسمی فوتبالی - گونزالو هیگواین تایید کرد که یوونتوس در این تابستان او را از تیم بیرون کرده اما تاکید کرد که هنوز به این باشگاه علاقه دارد.

به گزارش فوتبالی، یوونتوس در تابستان 2016 این بازیکن را با قراردادی به قیمت 90 میلیون یورو از ناپولی به خدمت گرفت اما پس از امضای قرارداد با کریستیانو رونالدو در این تابستان، حفظ این بازیکن به دلیل دستمزد بالایش ممکن نبود. هیگواین با گزینه خرید 36 میلیون یورویی به صورت قرضی به میلان رفت و حالا تایید می کند که هرگز نمی خواست از یووه جدا شود. هیگواین به گازتا دلو اسپرت گفت: " از روز فینال کوپا ایتالیا این حس را داشتیم که چیزی از بین رفته است. و بعد آنها رونالدو را خریدند. تصمیم جدایی برای من نبود، من همه کار برای یوونتوس انجام دادم و جام های زیادی بردم. پس از آن کریستیانو رسید و باشگاه می خواست تعادل را برقرار کند و به من گفتند که نمی توانم بمانم و سعی کردند راهی پیدا کنند. بهترین گزینه میلان بود. "

هیگواین این فصل برابر بانوی پیر به میدان می رود و در پاسخ به سوالی درباره انتقام گرفتن از این تیم اظهار داشت: " نه. به هیچ عنوان. تنها حسی که به این تیم دارم علاقه است چون با من بسیار خوب رفتار کردند. هم تیمی ها و هواداران رفتار خیلی خوبی داشتند اما من هرگز نمی خواستم از این تیم جدا شوم. در واقع همانطور که همه می گویند من را بیرون کردند. من بلافاصله عشق زیادی از میلان دریافت کردم و آنها من را راضی کردند. ما باید روحیه پیروزی را در خط دفاعی داشته باشیم. ما باید یاد بگیریم چطور گل بزنیم و پس از آن بازی را مانند یوونتوس ببندیم. یووه مانند یک ماشین جنگی است. "

1070