درددلهای لوکاس ارناندس: 12 سال است از پدرم هیچ خبری ندارم

درددلهای لوکاس ارناندس: 12 سال است از پدرم هیچ خبری ندارم

سایت رسمی فوتبالی- لوکاس ارناندس، بازیکن جوان اتلتیکومادرید در صحبت هایی از رازهای زندگی خانوادگی اش پرده برداشته. او که پیراهن تیم ملی فرانسه را هم به تن می کند در گفتگو با روزنامه لوپاریزین اعلام کرده که او و برادرش تئو که به صورت قرضی در رئال مادرید توپ می زند، سالهاست از پدرشان ژان فرانسوا ارناندس، بازیکن سابق رایو وایه کانو و اتلتیکومادرید خبری ندارند.

لوکاس دراین رابطه گفته:« 12 یا13 سال است از پدرم هیچ خبری ندارم. حتی بعد از قهرمانی درجام جهانی هم از او خبری نشد. الان که خودم پدر شده ام، بیشتر می فهمم که او چه کارهایی کرده و درنقش یک پدر، واقعا ناامید کننده بوده. اگر او را ببینم، حتما با او دراین رابطه صحبت خواهم کرد ولی نمی توانم تصور کنم که روزی از مسئولیت پدری برای فرزندم، سرباز بزنم. هرگز این کار را نخواهم کرد؛ حتی اگر مجبور شوم به خاطر خوشبختی فرزندم زیر پل بخوابم، این کار را خواهم کرد.»

او همچنین از مادرش تحسین کرد و گفت:« همه چیز را مدیون مادرم هستم. او ما را پرورش داد و من و برادرم را به تمرینات فوتبال می برد و هرروز ساعتها کارمی کرد تا بتواند ما را بزرگ کند. اینکه الان دراین جایگاه هستم، مدیون اوست.»

بخش بعدی صحبتهای لوکاس ارناندس درباره ارتباطش با برادرش تئو بود:« من برایش مثل یک پدر نیستم. بیشتر نقش برادر بزرگتر و حامی و مراقب را ایفا می کنم. ما با هم لحظات سختی را پشت سرگذاشته ایم ولی همیشه کنار هم بودیم. هرزمان که او به من نیاز داشت، من درکنارش بودم و ارتباط خوبی با هم داریم. او برادر کوچکتر من وبهترین دوستم است. ارتباط خیلی عمیقی بین ما وجود دارد.»

لوکاس ارناندس ادامه داد:« زندگی ام با تولد پسرم مارتین خیلی تغییر کرد. فکرش را هم نمی کردم که پدربودن اینگونه باشد ولی پسرم زندگی ام و نوع فکرکردنم ونگرشم به دنیا را عوض کرده. قبلا فقط به خودم فکر می کردم ولی الان هرکاری برای او انجام می دهم.حالا دیگر آن مرد شش ماه پیش نیستم. الان هم قهرمان دنیا(با تیم ملی فرانسه) هستم و هم یک پدر. چند سال دیگر که مارتین بزرگتر شد، خاطرات این تابستان رویایی را برایش تعریف خواهم کرد.» او درپاسخ به این پرسش که خودش را اسپانیایی می داند یا فرانسوی گفت:« اسپانیا به من همه چیز داده، من اینجا بزرگ شده ام و زندگی می کنم و فرزندم اینجا به دنیا آمده و همسرم اسپانیایی است. حتی زبان اسپانیایی ام بهتر از فرانسوی ام است.ولی فرانسه را دوست دارم. با تیم ملی این کشور قهرمان دنیا شدم و خانواده ام درفرانسه زندگی می کنند. من 2 تا کشور دارم. وقتی به فرانسه می روم، حس می کنم فرانسوی هستم و دراسپانیا خودم را اسپانیایی می دانم.»

پرسش بعدی از لوکاس این بود که چطور تیم ملی فرانسه را برای بازی کردن برگزیده:«مدتها هیچ خبری از فرانسه نداشتم و برایم مهم نبود که بدانم که آیا هیچ یک از اقوامم می دانند که من وجود دارم؟ یک روز دشان به من زنگ زد و گفت که به من فکر می کند. ثانیه ای درنگ نکردم وبلافاصله به او بله را گفتم.»


6363