استقبال 9000 نفره در بازگشت ام باپه به زادگاه فقیرانه اش

استقبال 9000 نفره در بازگشت ام باپه به زادگاه فقیرانه اش

سایت رسمی فوتبالی- روز چهارشنبه کیلیان ام باپه برای اولین بار بعداز قهرمانی تیم ملی فرانسه در جام جهانی 2018 روسیه، به شهرزادگاهش بوندی در مناطق حاشقه ای و فقیرنشین پاریس سفر کرد.

در جریان این سفر که با استقبال گرم هواداران ودوستداران ام باپه همراه بود، او عنوان «شهروند افتخاری» بوندی را نیز کسب کرد.

ام باپه در سخنرانی برای هزاران جوان هوادارش و درشرایطی که آنها نامش را صدا می زدند گفت:« به رویاهایتان باور داشته باشید. امیدوارم روزی یکی از شما جای من باشید و درآن زمان من برای تشویق کردنتان خواهم آمد.بازگشت به اینجا با عنوان قهرمان دنیا، بهترین هدیه ای است که می توانم بگیرم.»

مراسم استقبال از ام باپه در استادیوم آ.اس بوندی،ترتیب داده شده بود. ورزشگاه تیمی محلی که ام باپه (با اصلیتی الجزایری- کامرونی) فوتبالش را از آنجا آغاز کرده بود. سخنرانی ام باپه که به شدت احساساتی شده بود، بارها قطع شد و درعین حال لبخند ثانیه ای از لبهایش دور نمی شد.

ستاره نوظهور فوتبال فرانسه همراه با اعضای خانواده اش در استادیوم حضور یافته بود. ویلفرید، پدر ام باپه و سرمربی او در سنین کودکی و نوجوانی اش هم دقایقی با هواداران صحبت کرد.پدر ام باپه گفت:« ما نشان می دهیم که بوندی بهترین است. این بهترین افتخار ممکن است.»

خانم سیلوین توماسین، شهردار بوندی ، مسئول اهدای دو هدیه به ام باپه جوان بود: یکی عنوان شهروند افتخاری بوندی و دیگری فلوتی یادگاری که متعلق به دورانی بود که ام باپه دراین شهر به کلاس موسیقی می رفت.شهردار بوندی در سخنرانی کوتاهش به این نکته اشاره کرد که به لطف تربیت خوب والدین ام باپه، او حالا بهترین نماینده برای جوانان بوندی است والگوی بزرگی است که باید از او تقلید کرد.او درصحبتهایی گفت:« ام باپه باعث شده تا جوانان شهر ما بیش از پیش زیر ذره بین باشند.»

ام باپه حالا چهره محبوب بوندی است و والدینش در بین همسایه های قدیمی شان حسابی محبوب و مورداحترام هستند. این ستاره جوان در ادامه صحبتهایش گفت:« من الان از شما هم بیشتر احساس خوشبختی می کنم. نمی دانید که از دیدنتان چقدر خوشحالم و احساس غرور می کنم که به اینجا، خانه ام، بوندی بازگشته ام.»

نه هزار نفر برای استقبال از ام باپه به این ورزشگاه رفته بودند تاجوان فقیر سالهای قبل را که حالا تبدیل به یکی از آینده دار ترین ستاره های فوتبال فرانسه شده است، از نزدیک ببینند.


6363