پیش بازی پرسپولیس - نود ارومیه / تست حذفی برای السد

پیش بازی پرسپولیس - نود ارومیه / تست حذفی برای السد

سایت فوتبالی – پرسپولیس در اولین دیدارش در جام حذفی میزبان تیمی نسبتا ناشناخته است.

به گزارش فوتبالی، روز پنج‎شنبه و از ساعت 18 پرسپولیس در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی با تیم نود ارومیه بازی دارد. قرار بود پرسپولیس این هفته با پیکان در لیگ برتر بازی کند اما به درخواست برانکو، بازی جام حذفی جانشین دیدار آنها در لیگ برتر شد تا قرمزها در فاصله کمتر از یک هفته تا بازی فوق العاده حساسشان با السد در نیمه نهایی لیگ قهرمانان، دیداری نه چندان سخت( روی کاغذ) را تجربه کنند.

آشنایی با نود ارومیه: حریف پرسپولیس در لیگ یک حضور دارد. نود ارومیه در ابتدای حضورش در لیگ یک در سه بازی ۱۰ گل دریافت کرده بود اما اکنون ۴ هفته است که این تیم نباخته و در هفته هفتم موفق شد آلومینیوم اراک را شکست دهد تا اولین بردش در لیگ یک را دشت کرده باشد. این تیم با 6 امتیاز از 7 بازی در رده یازدهم جدول قرار دارد و فاصله اش با گل گهر صدرنشین، 10 امتیاز است.

ماموریت مهم برانکو: از آخرین قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی نزدیک به ده سال می گذرد و آخرین بار این تیم در سال 89 با پیروزی مقابل گسترش فولاد موفق شد قهرمان این تورنمنت شود. پرسپولیس طی این سالها تیم ناکامی در جام حذفی بوده که مهمترین ناکامی آنها شکست مقابل تیم قشقایی بود. اتفاقی که باعث شده برانکو بازی با نود را به هیچ عنوان دست کم نگیرد و در کنفرانس خبری قبل از بازی اعلام کند که هدفش قهرمانی در جام حذفی است و به همین دلیل می خواهد با قویترین ترکیب ممکن در برابر نود ارومیه حاضر شود

دیدار حیاتی: بازی با نود به یک دلیل ویژه اهمیت زیادی دارد. همانطور که در ابتدای مطلب نوشتیم، این بازی چند روز قبل از دیدار قرمزها با السد برگزار خواهد شد و نتیجه آن می تواند روی روحیه برانکو و تیمش برای بازی با تیم قدرتمند قطری تاثیر بگذارد. اگر پرسپولیس نود ارومیه را ببرد با روحیه ای خوب آماده بازی با السد خواهد شد اما اگر نتیجه دیگری در ورزشگاه آزادی رقم بخورد، آنوقت طرفداران پرسپولیس نگران وضعیت تیمشان در آستانه بازی مهمشان مقابل یاران ژاوی خواهند شد. 

1984