جریمه 800 هزاریورویی، تاوان درگیری در رستوران برای ویدال

جریمه 800 هزاریورویی، تاوان درگیری در رستوران برای ویدال

سایت رسمی فوتبالی- دادگاهی در شهر مونیخ، آرتورو ویدال بازیکن شیلیایی بارسلونا را به پرداخت جریمه ای 800 هزار یورویی محکوم کرده است. این حکم درپی درگیری ویدال در یک رستوران شبانه در شهر مونیخ در تاریخ 16 سپتامبر سال 2017  برای او صادر شده است.

در ابتدا برای ستاره شیلیایی بارسلونا، حکم 10 سال حبس درخواست شده بود ولی حالا حکم او به صورت جریمه نقدی درنظر گرفته شده است.  

این اتفاقات بعد از بازی بایرن مونیخ مقابل ماینتس که با برد 0-4 باواریایی ها همراه بود رخ داد. ویدال بعد از حضور در جشن اکتبرفست، در قسمت وی آی پی رستورانی شبانه ای در شهر مونیخ، درگیری ای به راه انداخت و با یک شیشه به سر فردی کوبید و قبل از آن هم افراد حاضر در رستوران را ترغیب کرده بود تا به روی میزها بروند و به پایکوبی بپردازند و سپس با نیروهای امنیتی رستوران درگیر شده بود. بعد از اثبات این اتهامات توسط عکس هایی که از ویدال منتشر شد، حالا دادگاه مونیخ چنین جریمه سنگینی را برای بازیکن شیلیایی آن وقت بایرن در نظر گرفته است.
آرتورو ویدال یکی از بازیکنان پرحاشیه دنیای فوتبال است و بارها اخباری حاشیه ای و غیر فوتبالی از او منتشر شده است و این تجربه اولش دراین زمینه نیست.  ویدال در بازار نقل و انتقالات تابستان گذشته از بایرن مونیخ به بارسلونا منتقل شد ولی هنوز نتوانسته جایگاهی برای خودش در ترکیب اصلی تیم والورده دست و پا کند و نیمکت نشینی های پی درپی نیز باعث شده تا او چندین بار خشمش را ابراز کند و حتی در این رابطه مصاحبه هایی نیز انجام داده است که این رفتارها، نه تنها در تصمیم والورده درنیمکت نشین کردن او تاثیری نداشته، بلکه باعث شده تا این روند برای او در باشگاه کاتالان تا به امروز ادامه بیابد. در طول این فصل ارنستو والورده به ندرت ویدال را برای مدتی طولانی درترکیب تیم قرار داده و معمولا در دقایق پایانی مسابقات او را به زمین فرستاده است

6363