کاش مسی ملیت اسپانیایی رامی پذیرفت و قهرمان دنیا می شد

کاش مسی ملیت اسپانیایی رامی پذیرفت و قهرمان دنیا می شد

سایت رسمی فوتبالی- حواشی انتقادات اخیر دیگو آرماندو مارادونا  از لیونل مسی همچنان ادامه دارد و هرروز افراد جدیدی در مقابل اظهارات دن دیگو موضع گیری می کنند. اکثر چهره های فوتبالی بعد از انتشار صحبتهای مارادونا به دفاع از مسی پرداخته اند و سیل انتقادات ازمارادونا به حدی رسیده که وکیلش اخیرا اعلام کرده که مارادونا برای عذرخواهی با مسی تماس خواهد گرفت.

حالا فرناندو سیگنورینی که مربی بدنساز مارادونا در طول دوران حضور او روی نیمکت سرمربیگری آرژانتین بود، به جمع منتقدان دن دیگو پیوسته است.

او در گفتگو با برنامه سوپردپورتیو رادیو ویا ترینیداد در این رابطه گفته:« می دانیم که دیگو مدتها قربانی بیماری سختی به نام اعتیاد بوده و از آن زمان به بعد، باید دائما تست بدهد. نمی توان اینقدر آزادانه و با این تندی در مورد دیگو صحبت کرد.چون اگر مارادونا نبود، در سی سال اخیر، فوتبال آرژانتین چگونه بود؟»

البته سیگنورینی در بخش دیگری از صحبت هایش به دفاع از لیونل مسی پرداخت و یادآوری کرد که درمورد او با بی عدالتی رفتار می شود و تاکید داشت که اگر لیونل مسی نمی خواهد، نباید او را برای بازگشت به تیم ملی آرژآنتین مجبور کرد:« مسی هیچ اجباری برای بازگشت به تیم ملی آرژانتین و همچنین باشگاه نیولز ندارد. متاسفانه با وجود تحسین هایی که از مسی می شود، او نمی تواند به خاطراین حجم انتقادات، به روند خوبش ادامه دهد. خیلی ها می گویند او بی احساس است و حسی به سرود آرژانتین و پیراهن این تیم ندارد. وقتی که در آرژانتین کسی لطفی به مسی نکرده، چرا اینقدر از او توقع است؟ من فکر می کنم که مسی شایسته این جوی که در فوتبال به راه افتاده نیست.»

او همچنین تاکید کرد که مسی می توانست راه دیگری را برای فوتبالش انتخاب کند واین کار را انجام نداد ولی حالا این اتفاق زیاد به چشم نمی آید:« کاش مسی ملیت اسپانیایی را قبول می کرد و حالا قهرمان دنیا شده بود. ولی در آن موقع همه می گفتند که او وطنش را فروخته. چون تیم ملی آرژآنتین را انتخاب نکرده. به این نکته توجه کنید که مسی از خیلی امتیازات و مزیت ها چشم پوشی کرد. افراد بدبخت از او انتقاد می کنند .»

مربی بدنساز اسبق آلبی سلسته در ادامه یادآوری کرد که مسی نیازی به لیدر بودن ندارد:« مسی نیازی به لیدر بودن ندارد؛ چون عملا همه افتخارات ممکن را کسب کرده. او وقتی که در زمین توپ را درخواست می کند و هرکاری می خواهد با توپ انجام می دهد، لیدر است.»

6363