بارسلونا به دنبال یک مدافع میانی ارزان

بارسلونا به دنبال یک مدافع میانی ارزان

سایت رسمی فوتبالی بارسلونا تنها دو ماه پس از فروش یری مینا و مارلون سانتوس با قیمت مجموع کمتر از 40 میلیون یورو، به دنبال جذب یک مدافع میانی در زمستان است. 

آنهایی که مسئول برنامه‌ریزی برای بارسلونا بوده‌اند گفته‌اند که دلیل فروش این دو بازیکن شرایط بودجه بوده است، و توانسته‌اند از عملکرد خوب مینا در جام جهانی نهایت استفاده را ببرند و او را با قیمت خوبی بفروشند.

ارنستو والورده هم با داشتن جرارد پیکه، ساموئل اومتیتی، کلمان لنگله و توماس فرمالن به فروش این دو بازیکن راضی شد. اما پیکه به‌زودی 32ساله می‌شود و فرمالن هم قراردادش تا پایان فصل است. حالا تنها مدافعان آماده بارسلونا پیکه و لنگله هستند. به این ترتیب مقامات بارسلونا به دنبال خرید یک مدافع میانی هستند.

بارسلونا در این فصل لالیگا بیش از ده تیم دیگر گل خورده است. حالا اومتیتی هم از ناحیه زانو مصدوم است و هر روز احتمال این که زیر تیغ جراحان برود بیشتر می‌شود، و فرمالن هم دست کم تا یک ماه و نیم دیگر دور از میادین خواهد بود. والورده به مدافعان جوان بارسلونا هم امیدی ندارد و به این ترتیب اریک آبیدال و پپ سگورا به دنبال خرید یک مدافع میانی هستند. آنها ماتیس دلیخت از آژاکس را به بازیکنان دیگر ترجیح می‌دهند اما آژاکس حاضر نیست او را در میانه فصل بفروشد و قیمت او هم در هر حال بسیار بالا خواهد بود.

به این ترتیب بارسلونا به دنبال یک مدافع باتجربه است که در اواخر قراردادش است، یا این که مبلغ فسخ قراردادش پایین است. آنها همچنین می‌خواهند که این بازیکن بتواند در پست مدافع چپ هم بازی کند چرا که جوردی آلبا ذخیره‌ای در تیم ندارد.

گفته می‌شود توبی آلدرویرلد از تاتنهام تبدیل به گزینه محبوب بارسلونا شده است.

8444