ورود بانوانِ خاص به ورزشگاه آزاد شد!

ورود بانوانِ خاص به ورزشگاه آزاد شد!

 وبسایت رسمی فوتبالی- مدت هاست ماجرای ورود بانوان به ورزشگاه ها در اخبار روزانه مرور می شود این اتفاق امروز در دیداری دوستانه ایران و بولیوی  با شکل خاصی عملی خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، مسئولان فدراسیون فوتبال موفق شدند تا مجوز حضور تعداد محدودی از هواداران زن را در ورزشگاه آزادی دریافت کنند. فدراسیون فوتبال رایزنی هایی را با شورای تامین تهران انجام داد تا برای بازی امشب ایران و بولیوی تعدادی از هواداران زن فوتبال به ورزشگاه آزادی بروند و ظاهرا در این باره موفق هم شده است. گفته می شود شورای تامین مجوز حضور برخی زنان در ورزشگاه آزادی را صادر کرده و قرار است این افراد امروز در بازی ایران و بولیوی حاضر باشند.

خانواده بازیکنان تیم ملی فوتبال، همه تیم های ملی بانوان فوتبال و فوتسال، کارمندان زن فدراسیون فوتبال و البته تعدادی همیار هوادار زن از جمله افرادی هستند که می توانند امروز به ورزشگاه آزادی بروند و تیم ملی ایران را مقابل بولیوی تشویق کنند.

 به نظر می رسد فشار فیفا برای حضور بانوان در ورزشگاه باعث شده تا فدراسیون فوتبال، شورای تامین و مسئولان این امر را متقاعد کند تا مجوز حضور بانوان را در بازی ایران و بولیوی صادر شود اما واقعا این نوع حضور بانوان در ورزشگاه مدیران فیفا را قانع  می‌کند؟

 حضور تعدادی محدود از بانوان را در ورزشگاه آزادی برای تماشای دیدار دوستانه ایران و بولیوی را باید یه فال نیک گرفت اما سوال دیگر این است تکلیف زنان و دخترانی که دوست دارند برای تماشای فوتبال به ورزشگاه بروند اما جزو خانواده بازیکنان ، کارمندان زن فدراسیون و... نیستند برای حضور در ورزشگاه چیست؟ 

9697