تماشاگران پرسپولیس - السد به هوش باشند/ ناظران نامحسوس ای‌اف‌سی در آزادی

تماشاگران پرسپولیس - السد به هوش باشند/ ناظران نامحسوس ای‌اف‌سی در آزادی

وبسایت رسمی فوتبالی- حضور پرتعداد ناظران ای‌اف‌سی معنی‌اش این است که هواداران باید به هوش باشند و از انجام هر اقدامی که شاید میزبانی پرسپولیس در صورت صعود به فینال را تحت تاثیر قرار بدهد، دوری کنند.

به گزارش وبسایت فوتبالی، پرسپولیس آنقدر محرومیت کشیده که دیگر اشتباه نکند. این بار البته هواداران هستند که باید حواس‌شان را جمع کنند و اجازه ندهند محرومیت دیگری یقه‌ی تیم برانکو را بگیرد. کافی است سیاست و مذهب را در بازی برگشت با السد دخالت ندهیم و کسی هم ترقه، نارنجک، بطری یا هر شیء دیگری را به درون زمین پرتاب نکند. مواردی که ای‌اف‌سی حساسیت ویژه‌ای روی آنها دارد و بخاطرشان حتی ممکن است شانس میزبانی فینال را از پرسپولیس بگیرد.

حساسیت این موضوع وقتی بیشتر می‌شود که بدانیم ای‌اف‌سی قصد دارد ناظران متعددی را از کمیته‌های مختلف خود به بازی برگشت پرسپولیس و السد بفرستد. افسران ویژه امنیتی و ناظران داوری و اجرایی همیشه هستند اما احتمالا چندین ناظر ویژه هم به تهران می‌آیند تا میزبانی پرسپولیس را ارزیابی کنند. همچنین احتمال دارد چند نفر بطور نامحسوس در بین تماشاگران بنشینند و رفتارهای هواداران پرسپولیس را گزارش‌ کنند.

حضور پرتعداد ناظران ای‌اف‌سی معنی‌اش این است که هواداران باید به هوش باشند و از انجام هر اقدامی که شاید میزبانی پرسپولیس در صورت صعود به فینال را تحت تاثیر قرار بدهد، دوری کنند.

7655