صلاح و فن دایک به بازی لیورپول می رسند

صلاح و فن دایک به بازی لیورپول می رسند

سایت رسمی فوتبالی، محمد صلاح و فن دایک علیرغم مصدومیتی که در بازی های ملی به آن دچار شدند، به بازی این هفته لیورپول در لیگ برتر خواهند رسید.

به گزارش فوتبالی، یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، همچنین هافبک این تیم، جیمز میلنر، را نیز زودتر از آنچه تصور می شد و پس از بازگشت از مصدومیت همسترینگ در اختیار خواهد داشت. صلاح در جریان پیروی مصر برابر سوازیلند دچار کشیدگی عضله شده بود و برای ادامه روند درمان خود اردوی تیم ملی کشورش را ترک کرده و به لیورپول بازگشته بود. باشگاه از میزان مصدومیت او ابراز بی اطلاعی کرده بود اما تیم پزشکی با انجام آزمایشاتی میزان مصدومیت او را تخمین زد. آنها انتظار دارند که صلاح روز پنج شنبه به تمرینات تیمی بازگردد و مشکلی برای رویارویی با هادرسفیلد نداشته باشد. این بازیکن 26 ساله احتمالا در کنار فن دایک که در بازی هلند مصدوم شده بود، به زمین خواهد رفت. رونالد کومان، سرمربی هلند، نیز تایید کرد که فن دایک در دیدار امشب برابر بلژیک به میدان نمی رود و برای استراحت بیشتر به لیورپول بازگشته است. 

کومان اظهار داشت: " او به لیورپول بازگشته است اما آماده بازی است. او نیاز به استراحت داشت. تیم پزشکی تیم ملی هلند با کادر پزشکی باشگاه لیورپول در تماس بوده و تصمیم گرفته که او تنها در دیدار برابر آلمان به میدان برود و پس از آن به لیورپول بازگردد. او آماده است تا در دیدار این هفته لیگ برتر برای قرمزپوشان بازی کند. "

1070