بازیکنی که به خاطر دعوت نشدن برادرش، حاضر به انجام بازی ملی نشد

بازیکنی که به خاطر دعوت نشدن برادرش، حاضر به انجام بازی ملی نشد

سایت رسمی فوتبالی- لئون بیلی، مهاجم باشگاه بایرلورکوزن در وقفه برگزاری بازی های ملی حسابی خبرساز شد. او که برای همراهی تیم ملی کشورش به منطقه کارائیب سفر کرده بود، بعد از آنکه فهمید که فدراسیون فوتبال کشورش، برادرش را به اردوی تیم ملی این کشور دعوت نکرده، حاضر نشد تا برای تیمش به میدان رفته و اولین بازی ملی اش را برگزار کند.

بازیکن 21 ساله بایرلورکوزن که متولد جامائیکا است، می توانست بین تیمهای ملی جامائیکا ، آلمان، بلژیک و انگلیس یک تیم را به عنوان تیم ملی اش انتخاب کند. او در نهایت با مسئولان فدراسیون فوتبال جامائیکا به توافق رسیده بود تا در بازی اخیر این تیم در لیگ ملت های کونکاکاف برای این تیم به میدان برود.

او حتی برای همراهی این تیم به منطقه کارائیب هم سفر کرد ولی زمانی که موقع شروع بازی و انجام اولین بازی ملی او برای جامائیکا از راه رسید، او ازحضور درترکیب جامائیکا سرباز زد. دلیل این اتفاق این بود که بیل اعتقاد داشت که مسئولان فدراسیون جامائیکا زیر قولشان زده اند و به توافقاتی که با او داشتند، وفادار نمانده اند. چرا که گویا طبق توافقات حاصله قرار بودتا برادر ناتنی او، کیلی باتلر هم که متولد جامائیکا است، در لیست بازیکنان فراخوانده شده توسط تئودور ویتمور، سرمربی این تیم قرار بگیرد ولی این اتفاق نهایتا رخ نداده و همین باعث شد تا بیلی حاضر به انجام اولین بازی ملی اش برای جامائیکا نشود.


مسئولان فدراسیون جامائیکا در توضیحشان دراین رابطه به بیلی گفتند که قبل از قراردادن نام باتلر در لیست بازیکنان تیم ملی، قصد داشتند تا از او تستی بگیرد. باتلر در حال حاضر در تیم جونیورز او.او که در لیگ دسته سوم اتریش حضور داردتوپ می زند.

این اتفاق رایجی است که تیمهای تراز چندم فوتبال دنیا برای متقاعد کردن بازیکنانی که در لیگ های بزرگ بازی می کنند، برای حضور دراردوی ملی شان، تلاشهای زیادی انجام می دهند و حتی با آنها توافقاتی انجام می دهند تااین بازیکنان را با پیراهن تیم ملی کشورشان ببینند

6363