درخواست 12.5 سال زندان برای آردا توران

درخواست 12.5 سال زندان برای آردا توران

سایت رسمی فوتبالی- دادگاهی در ترکیه پرونده ای علیه آردا توران را به جریان انداخته است. این بازیکن ترکیه ای درحال حاضر بازیکن بارسلوناست که به صورت قرضی به باشگاه باشاک شهیر ترکیه منتقل شده است. این دادگاه به خاطر جرمهای مختلفی از جمله تهدید و مصدوم کردن برخی افراد، برای آردا توران تقاضای 12.5 سال زندان کرده است.

طبق گزارش منتشره در روزنامه حریت ترکیه، این دادگاه در گزارش خود آردا توران را به تجاوز جنسی، آسیب زدن به امنیت ملی، مصدوم کردن عمدی افراد و حمل سلاح بدون مجوز متهم کرده است

برکای شاهین خواننده سرشناس ترکیه ای هم علیه توران شکایتی را آماده کرده است که این شکایت به درگیری توران با این خواننده ترکیه ای در رستورانی شبانه در استانبول مربوط می شود. بامداد چهارشنبه گذشته بود که آردا توران، در ابتدا شوخی نامناسبی با اوزلم آدا، همسر برکای کرده و همین باعث شروع یک درگیری شده که طی آن آردا،با ضربه ای محکم، بینی برکای را شکسته.

برکای بلافاصله به بیمارستان منتقل شده و کمی بعد آردا هم به بیمارستان رفته و در بدو ورود به بیمارستان با تفنگش گلوله ای شلیک کرده که البته این تیر به کسی برخورد نکرده. طبق گفته آردا، او نمی دانسته که خانم اوزلم آدا متاهل است و برای عذرخواهی از برکای به بیمارستان رفته بوده است.


این دادگاه در عین حال پرونده ای هم علیه برکای به اتهام توهین به جریان انداخته و طی آن خواهان حبسی دو ساله برای برکای شده است.

اخیرا ویدیوی مربوط به دوربین های مداربسته رستوران و بیمارستانی که در آن این اتفاقات رخ داده منتشر شده است و این درحقیقت ثابت کننده تمام این اتفاقات است.

این اولین باری نیست که آردا توران رفتارهایی جنجالی داشته. او در زمان حضورش در اتلتیکو مادرید و بارسلونا هم بارها جنجال هایی این چنینی به پا کرده بود ولی این بار ماجرا به نحو دیگری است و انتظار می رود که دردسر بزرگی که دامنگیرش شده، محکومیتی سنگینی را برای او در پی داشته باشد.

6363