مودریچ: گریزمان برای توپ طلا شایسته تر از امباپه است

مودریچ: گریزمان برای توپ طلا شایسته تر از امباپه است

به گزارش "ورزش سه"، مودریچ به عنوان یکی از اصلی ترین مدعیان کسب توپ طلا در سال جاری شناخته می‌شود. او با رئال مادرید قهرمان چمپیونزلیگ شد، با کرواسی نایب قهرمان جهان شد، عنوان بهترین بازیکن جام جهانی را کسب کرد و از سوی یوفا و فیفا به عنوان بهترین بازیکن سال شناخته شد. از سوی دیگر، گریزمان و امباپه نیز که فصل خوبی را پشت سر گذاشته اند، به عنوان کاندیدا کسب توپ طلا شناخته می‌‌شوند ولی مودریچ، گریزمان را شایسته تر می‌داند.

او گفت:" در بین سه فرانسوی حاضر در فهرست توپ طلا(گریزمان، واران و امباپه)، من گریزمان را از سه بازیکن دیگر شایسته تر می‌دانم زیرا دستاوردهای فوق العاده ای کسب کرد. البته امباپه هم استعداد فوق العاده ای دارد و آینده دار است، هر چند سطح بالای فوتبالش را تا به اینجا به رخ کشیده است."

مودریچ درباره شایستگی خودش برای توپ طلا گفت:" دوست ندارم اینطور بگویم که من شایسته توپ طلا هستم. مهم ترین چیز برای من این است که فرم خوب چند ماه اخیرم را ادامه دهم. امسال قطعا بهترین سال فوتبالی من بوده است. البته شما (خبرنگاران) هیچگاه نمی‌توانید من را مجبور کنید که بگویم من باید توپ طلا را ببرم."