کویرنوردی نیمار ودوستانش در بیابانهای عربستان

کویرنوردی نیمار ودوستانش در بیابانهای عربستان

سایت رسمی فوتبالی- تیم ملی برزیل روز جمعه موفق شد تا در دیداری دوستانه با نتیجه 2-0 از سد عربستان سعودی عبور کند. گل های برزیل در این بازی توسط گابریل ژسوس و الک ساندرو به ثمر رسید. این دیدار دوستانه در خاک عربستان برگزار شد و همین بهانه خوبی بود تا بازیکنان سلسائو این فرصت را بیابند تا چند روزی به گشت و گذار در این کشور بپردازند.

در طول این روزها، تعدادی از بازیکنان تیم ملی برزیل تصاویری از خودشان در شبکه های اجتماعی منتشر کردند که در این تصاویر می توان از ماجراجویی های آنها در خاک عربستان باخبر شد. بازیکنانی مثل نیمار، مارکینیوش و میراندا تصاویری را از خودشان در کویر شهر جده منتشر کردند. گویا آنها برای تفریح سوار بر اتومبیل های آفرود در کویرهای اطراف جده به گشت و گذار پرداختند و با دیدن کویرهای خاورمیانه حسابی به شعف آمده و عکسهای متعددی را با تیپ های مختص اعراب به یادگار گرفته اند.

در ماه های اخیر تیم ملی برزیل بازیهای قابل قبولی را در زمین چمن به نمایش می گذارد و حالا تصاویر منتشره نشان می دهد که بازیکنان برزیلی در خارج از زمین هم با هم منسجم و صمیمی هستند و درکنار یکدیگر خوش می گذرانند. 


6363