برانکو روی مهدی شریفی حساب نمی‌کند؟

برانکو روی مهدی شریفی حساب نمی‌کند؟

وبسایت رسمی فوتبالی-با اینکه پیدا کردن بازیکنی با خصوصیات و کیفیت مدنظر برانکو در نیم‌فصل کار دشواری است، به نظر می‌رسد آقای سرمربی به شریفی به عنوان یک جایگزین مناسب برای مهاجمان اصلی‌اش نگاه نمی‌کند.

به گزارش وبسایت فوتبالی، با حضور مهدی شیری، سیامک نعمتی از خط دفاع جدا می‌شود و دوباره می‌تواند به عنوان بال چپ و راست و یا کنار علیپور بازی کند. البته مهدی شریفی هم به عنوان مهاجم به جمع قرمزها اضافه می‌شود اما انگار این نیرو برای رسیدن به اهداف مد نظر ایوانکوویچ کافی نیست.

شریفی مدت زیادی از شرایط مسابقه دور بوده و شاید نتواند در گلزنی کمک چندانی به پرسپولیس کند. حال آنکه برانکو در نیم فصل دوم نیاز به مهاجم قدرتمندتری دارد تا در روزهای افت منشا یا علیپور با خیال راحت او را به زمین بفرستد و نگران گلزنی تیمش نباشد.

هر چند شاید پیدا کردن چنین بازیکنی با این خصوصیات و کیفیت مدنظر برانکو در نیم‌فصل کار بسیار دشواری باشد و منابع مالی محدود باشگاه هم این کار را دشوارتر کند اما احتمالا مرد کروات به مهدی شریفی به عنوان یک جایگزین مناسب برای مهاجمان اصلی‌اش نگاه نمی‌کند و خوب می‌داند که پرسپولیس در خط حمله باید قوی‌تر شود.

7655