خشم اوسین بولت از تست دوپینگ ناگهانی

خشم اوسین بولت از تست دوپینگ ناگهانی

سایت رسمی فوتبالی - اوسین بولت دونده سابق جاماییکایی از این که در حالی که هنوز رسما فوتبالیست حرفه ای نشده با آزمایش دوپینگ مواجه شده ابراز ناراحتی کرد.

به گزارش فوتبالی، بولت که دارنده هشت مدال طلای المپیک است به تازگی فوتبالش را در تیم سنترال کاست مارینرز در استرالیا آغاز کرده است. وی در یک بازی دوستانه در روز جمعه دو گل به ثمر رساند. در حالی که هنوز بولت در بازیهای رسمی به میدان نرفته، کمیته مبارزه با دوپینگ استرالیا خواستار آزمایش گرفتن از وی شده است.

اوسین بولت تست دوپینگ

این ورزشکار 32 ساله جامائیکایی در سال 2017 از مسابقات دو بازنشسته شد. بولت روز دوشنبه در پیغامی در اینستاگرامش نوشت:"بچه ها من از دو و میدانی بازنشسته شدم تا فوتبالیست شوم اما به این پیغام نگاه کنید."

تصویر منتشر شده توسط بولت در اینستاگرامش مربوط به نامه ای از جانب کمیته مبارزه با دوپینگ استرالیاست که خواستار آزمایش خون و ادرار از این ورزشکار شده است.  رکورد دار دوی صد متر و دویست متر جهان در ادامه نوشته است:" چطور قرار است امروز تست بدهم؟ من حتی فوتبالیست حرفه ای هم نشده ام. از خانم نماینده سازمان مبارزه دوپینگ با دوپینگ  چطور می شود از من تست دوپینگ بگیرند وقتی هنوز به صورت رسمی قرارداد نبسته ام؟  او به من گفت که یک ورزشکار حرفه ای هستم و به همین خاطر باید تست بدهم. "