صحبت‌های احساسی همسر ستاره سابق فیورنتینا در مورد مرگ ناگهانی‌‌اش

صحبت‌های احساسی همسر ستاره سابق فیورنتینا در مورد مرگ ناگهانی‌‌اش

سایت رسمی فوتبالی –  همسر  دیوید آستوری، مدافع فقید فیورنتینا و تیم ملی ایتالیا چند ماه پس از فوت ناگهانی وی، پیغامی احساساتی در شبکه های اجتماعی منتشر کرد.

به گزارش فوتبالی، جسد آستوری 31 ساله در روز 4 مارس 2018 پیش از بازی فیورنتینا و اودینزه در هتل پیدا شد. کالبدشکافی علت مرگ وی را ایست قلبی عنوان کرده است. فرانچسکا فیورتی، همسر آستوری گفته است که پس از گذشت بیش از هفت ماه همچنان نمی تواند که فوت بازیکن سابق فیورنتینا را باور کند. فیورتی در مصاحبه با کوریره دلاسرا گفت:" روزهای زیبایی با هم داشتیم. نمی توانم بپذیرم که این گونه ما را ترک کرد. این یک اتفاق نبود، یک بیماری بود. مثل یک داستان بد بود، با هم آرزوها و رویاهای بزرگی داشتیم. من و دیوید با هم یک صندوقچه داشتیم که شبیه خوک بود. در ان جا نه تنها پول هایمان بلکه کاغذهایی را نگه می داشتیم که در ان ها خاطرات و آرزوهایمان را می گذاشتیم. من هرگز آن صندوقچه را باز نکردم، شاید روزی دخترمان ویتوریا این کار را انجام بدهد."

فیورتی همچنین در مورد اتفاقات روز بعد از مرگ آستوری هم صحبت کرد:" دخترم را تا مدرسه همراهی کردم و بعد از آن به روانشناس کودکان رفتم. زندگی با ویتوریا سخت است. مسلما با دیدن او یاد روزهای فوق العاده ای که با دیوید داشتم می افتم اما وقتی به او نگاه می کنم باید همه تلاشم را انجام دهم تا چهره ام غمگین یا نا امید نشود. موفقیت او به من بستگی دارد. هر چقدر هم خاطرات دیوید من را اذیت کند نباید کاری کنم که ویتوریا متوجه این ناراحتی شود. باید احساساتم را پنهان کنم. باید درک کنیم که او دیگر باز نخواهد گشت. مسلما او حالا در آسمان ها خوشحال است. حالا باید بال هایی بسازم تا ویتوریا با انها بتواند در زندگی خود پرواز کند. نباید پوچی ما را هضم کند. نمی دانم که چطور شد اما می دانم که قدرتی در وجودم یافته ام که به من یک هدف در زندگی داده است: دخترم."