کیلینی: ایتالیا تحت فشار بهترین عملکرد را دارد

کیلینی: ایتالیا تحت فشار بهترین عملکرد را دارد

سایت رسمی فوتبالی - جورجیو کیلینی، کاپیتان تیم ملی ایتالیا، در آستانه بازی امشب لیگ ملت های اروپا برابر لهستان تاکید کرد که این تیم تحت فشار عملکرد بهتری دارد. 

به گزارش فوتبالی، دیدار تیم های لهستان و ایتالیا در حالی امشب برگزار می شود که دو تیم از تساوی 1 - 1 دیدار رفت یک امتیاز کسب کردند. آنها برابر پرتغال نیز شکست خوردند بنابراین این بازی از اهمیتی خاصی برای آنها برخوردار است. کیلینی به ری اسپورت گفت: " سقوط نکردن در این مرحله بسیار برای ما مهم است چرا که این اتفاق می تواند راه ما را برای رسیدن به یورو 2020 سخت کند. ما باید ببریم. در 60 دقیقه ابتدایی بازی با اوکراین بسیار خوب بودیم و هنوز در حال شناخت یکدیگر هستیم. بازیکنان با کیفیت بسیاری در تیم داریم و باید تلاش کنیم که لهستان را وادار به بازی برابر خواسته های خودمان کنیم و اجازه ندهیم از قدرت فیزیکی و سرعتشان استفاده کنند. "

ایتالیا برای اولین بار پس از سال 59 - 1958 با رکوردی بسیار ضعیف در خط دفاع روبرو شده است. این تیم در هر هشت بازی گذشته دروازه خود را باز شده دیده است. مدافع یوونتوس در ادامه اظهار داشت: " این بستگی به توازن تیم دارد. جزییات و حوادث مهم هستند بنابراین وقتی به محدود کردن اشتباهات توجه می کنیم نباید هیچ چیزی را به شانس بسپاریم. ما برای بازی در جو احساسی که فشار را بر ما زیاد می کند، آماده شده ایم. بهترین بازیکنان در چنین شرایطی نمایش بهتری دارند و ایتالیا سعی می کند تا عمکلرد خوبی داشته باشد. "

1070