بازدید از خانه گریزمن: دوست دارم موزه ای برای پیراهنها و افتخاراتم داشته باشم.

بازدید از خانه گریزمن: دوست دارم موزه ای برای پیراهنها و افتخاراتم داشته باشم.

سایت رسمی فوتبالی- جلسات تمرینی، مسابقات فوتبال، سفرهای طولانی... اینها جزئیات زندگی آنتوان گریزمن ستاره فرانسوی اتلتیکومادرید را تشکیل می دهند. خود گریزمن در صحبت هایی اعلام کرده که به خاطر مشغله های فوتبالی اش نمی تواند زمان زیادی را در خانه اش سپری کند ولی هرزمان که شرایط برایش فراهم باشد، دوست دارد تا در خانه باشد و در کانون گرم خانواده به استراحت بپردازد و کمی از دنیای پرهیاهوی فوتبال فاصله بگیرد.

همسرش، دخترش، تماشای بازیهای بسکتبال و بازیهای ویدیویی، سرگرمی های اصلی زندگی شخصی آنتوان گریزمن را تشکیل می دهند.

یکی از بزرگترین رویاهای زندگی آنتوان گریزمن این است:« این رویای بزرگی است که با فتح توپ طلا، نامم را در تاریخ باشگاه اتلتیکومادرید ثبت کنم.»

خود گریزمن معتقد است که بهترین روزهای فوتبالی اش را پشت سرمی گذارد:« بالاخره به نظر می رسد که فوتبال شروع به لبخند زدن به من نموده است.» بعد از فتح چند جام قهرمانی با پیراهن اتلتیکومادرید، آنتوان گریزمن در تابستان توانست با تیم ملی فرانسه قهرمان جام جهانی 2018 شود. افتخاری که مدتها با پیراهن خروس ها انتظارش را می کشید.

او در رقابت های یورو 2016 که در فرانسه برگزار شد، تا یک قدمی فتح جام پیش رفت ولی تیمش در بازی فینال یورو نهایتا مغلوب پرتغال شد تا دست گریزی و یارانش از جام کوتاه بماند. حالا گریزمن امیدهای زیادی دارد که با ادامه روند موفقیت هایش در دنیای فوتبال بتواند توپ طلا را هم فتح کرده و آن را در ویترین افتخاراتش قرار دهد و رسما فتح توپ طلا را در لیست اهداف و رویاهای جدیدش نوشته است.

قبل از آغاز رقابت های جام جهانی 2018 صحبتهای زیادی درمورد احتمال انتقال او به بارسا مطرح شده بود؛ درعین حال تیم های بزرگ دیگری از جمله منچستریونایتد نیز به دنبال جذبش بودند ولی گریزمن فرانسوی ترجیح داد تا در اتلتیکو بماند و وفاداری اش را به تیم محبوبش نشان دهد.

6363