سورپرایز انریکه برای بازیکنان اسپانیا: اتاق فرار

سورپرایز انریکه برای بازیکنان اسپانیا: اتاق فرار

سایت رسمی فوتبالی- بازیکنان تیم ملی اسپانیا برای بار دوم در اردوی تیم لوئیس انریکه به اسکیپ روم (اتاق فرار*) رفتند. یک ماه پیش بود که انریکه برای تقویت روحیه همکاری در تیمش شاگردانش را به اتاق فرار برده بود و روز شنبه دوباره بازیکنان لاروخا به اسکیپ روم رفتند. این بار، شاگردان انریکه سه بازی را در اتاق فرار بازی کردند: فرار از زندان، بانک مرکزی مادرید و قاتل زودیاک.

بازیکنان اسپانیا در خروج از اسکیپ روم، با هم عکسهایی را به یادگار گرفتند که در این عکس مارک بارترا، سسار آسپیلیکوئتا، خوسه لوئیس گایا و تیاگو آلکانتارا را می بینیم و آلکانتارا این عکس را در شبکه های اجتماعی منتشر کرد. چهره تمامی این بازیکنان با ماسک های مخصوص این سریال که درحقیقت چهره سالوادور دالی و سبیل مشهورش است پوشیده شده است.

بعداز ناکامی تیم ملی اسپانیا در رقابت های جام جهانی 2018 و دربازگشت کاروان این تیم به اسپانیا، فرناندو ایئرو سرمربی موقت لاروخا از سمتش برکنار شد و لوئیس انریکه سرمربی اسبق بارسا هدایت این تیم را در دست گرفت. از زمان روی کار آمدن انریکه در تیم ملی اسپانیا، این تیم دوباره قدرت سابقش را بازیافته و بازیهای قابل قبولی را به نمایش می گذارد. تیم ملی اسپانیا در بازی دوستانه اخیرش موفق شد تا در خانه ولز به بردی قاطعانه دست بیابد. در این بازی که با درخشش پاکو آلکاسر همراه بود، ماتادورها به پیروزی 1-4 دست یافتند.

*اتاق فرار چیست: اتاق فرار نوعی بازی فکری و گروهی است. شما به همراه دوستانتاون وارد اتاقی می شوید که تم و داستان مشخصی دارد! شما باید معمای مربوط به بازی را حل کنید و نهایتا بتوانید در زمان محدود از اتاق خارج شوید!