کاسانو: همه فوتبالیستهای فعلی گند هستند؛ بعد از سه روز مرا از یووه بیرون انداختند

کاسانو: همه فوتبالیستهای فعلی گند هستند؛ بعد از سه روز مرا از یووه بیرون انداختند

سایت رسمی فوتبالی-   آنتونیو کاسانو ستاره فوتبال ایتالیا مجددا تصمیم به خداحافظی از دنیای فوتبال گرفت. او این بار این فرصت را یافت تا در گفتگوی مفصلی در مورد بازیکنان شاغل در دنیای فوتبال صحبت کند  و جملات عجیب و غریبی را برزبان آورد.

این بازیکن 36 ساله یک هفته پیش تمریناتش را با تیم ویرتوس انتلا آغاز کرده بود ودر آستانه امضای قرارداد با این تیم بود ولی صبح روز شنبه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که تصمیم گرفته تا از فوتبال خداحافظی کند. این دومین باری است که او کفشهایش را آویزان کرده واولین بار در سال 2017 و در باشگاه هلاس ورونا تصمیم به خداحافظی گرفته بود.

کاسانو قبل از اعلام خبر خداحافظی اش از دنیای فوتبال در گفتگو با کمدی شوی ایتالیا، گفت:« فوتبال در سال 1999 خیلی بهتر بود؛ همه بازیکنان این روزها گند زده اند. بازیکنان بیخودی هستند. یوونتوس را از سری آ ببرید و گونسالو ایگواین را  از میلان بگیرید، حالا سعی کنید یک قهرمان برای لیگ ایتالیا پیدا کنید. »

او در پاسخ به این سوال که آیا با آندره استراماچونی، سرمربی سابق اینتر به اختلاف خورده بود یا خیر گفت:« او اینطور دوست دارد. فقط همدیگر را هل دادیم؛ همین. فابیو کاپلو بزرگترین سرمربی ای بود که با او کار کردم و آدریانو گالیانی بهترین مدیر در سی سال اخیر بوده.»

کاسانو با مروری بر ستاره های فوتبال آتزوری گفت:« فرانچسکوتوتی بهترین بازیکن ایتالیایی تاریخ است؛ همراه با روبرتو باجو و پائولو مالدینی. و بدترین سرمربی ای که دیدم، استراماچونی بود. بازیکنان بد هم آنقدر زیاد هستند که نمی توانم اسمهایشان را لیست کنم.»

اسطوره فوتبال ایتالیا درتمجید از یووه گفت:« یوونتوس قوی ترین تیم ایتالیا و یکی از بهترین تیمهای اروپاست؛ البته من واقعا نمی توانستم دراین تیم جا بیفتم. آنها بعد از سه روز مرا بیرون انداختند. روز اول قرارداد بستیم، روز دوم تمرین کردیم و روز سوم ختم کار.»

تیم ملی ایتالیا نتوانست به جام جهانی 2018 راه بیابد و کاسانو در رابطه با این ناکامی گفت:« درست همین بود. چون تیم ایتالیا تیم خاص وبرتری نبود. این کاملا تقصیر بازیکنان بود. حتی پپ گواردیولا، برترین سرمربی دنیا هم نمی تواند بدون بازیکنان مناسب، معجزه کند. این همیشه بازیکنان هستند که می برند و مربیان هستند که می بازند. حالا روبرتو مانچینی به نظرم گزینه مناسبی برای هدایت ایتالیا در مسیر تبدیل شدن به یک تیم بزرگ است.»


6363