ورود موراتا، ناچو وبوسکتس به صنعت شیرینی پزی

ورود موراتا، ناچو وبوسکتس به صنعت شیرینی پزی

سایت رسمی فوتبالی- آلوارو موراتا اولین فوتبالیستی بود که وارد صنعت تجارت کروسان شد و با برند کلمنار که از سی سال پیش مشغول فعالیت در این عرصه است و در شهر مادرید موفقیت های زیادی را کسب کرده مشغول به فعالیت شد. البته او در ابتدا با فرمول اصلی و اوریجینال کروسان ها وارد بازار نشد و در ابتدا با پابلو، مالک برند کروسانیتو کار می کرد.

پابلو، مالک برند کروسانیتو در این رابطه گفت:«پیشنهادی به برند کلمنار دادم تا با هم یک مغازه باز کنیم.آنها به من گفتند که تمایلی ندارند. از همین رو تصمیم گرفتیم تا فروشگاهی با نام کروسانیتوی آلوارو موراتا را باز کنیم. سعی کردیم تا رقابت ایجاد کنیم. کروسانیتو را با خانواده ام ایجاد کردیم و وارد تجارت کروسان شدیم. بعد از مدتی مرا به آلوارو موراتا و پدرش آلفونسو آشنا کردند و آنها از این ایده استقبال کردند و در تولید کروسان با این برند سرمایه گذاری کردند.»

پدر آلوارو موراتا که مدیر تجاری بوده، دراین زمینه کمک پسرش بود. البته زمانی که دارندگان دستور پخت اوریجینال کروسان یعنی کلمنار تصمیم گرفتند تا به پروژه پابلو و موراتا ملحق شوند، موفقیت آنها بیشتر شد. یکی از مدیران برند کلمنار دراین رابطه گفته:« ما از پروژه ای که با همکاری یک بازیکن فوتبال آغاز شده بود خوشمان آمد. پابلو، کروسانیتو را با کپی برداری آغاز کرده بود ولی خودش می دانست که برند اصلی نیست. ولی به این نتیجه رسیدیم که چرا با هم بجنگیم.»

بدین ترتیب برندی به نام مانولوبکیس در دسامبر سال 2017 به بازار عرصه شد. خانواده کلمنار 50% سهام را داشتند و پابلو، آلوارو موراتا و والدینش صاحب 50% دیگر سهام این برند شدند.

به لطف مشارکت موراتا در این تجارت، برخی دیگر از فوتبالیست های اسپانیایی هم به این پروژه پیوستند و قراردادهایی را به امضا رساندند. سرخیو بوسکتس و تیاگو آلکانتارا به عنوان سهامداران شعبه بارسلونا مشخص شدندو ناچو و الکس فرناندس شعبه آلکالا انارس را گرفتند.


6363