روبرتو کارلوس: وینیسیوس ستاره رئال خواهد شد

روبرتو کارلوس: وینیسیوس ستاره رئال خواهد شد

سایت رسمی فوتبالی- روبرتو کارلوس اسطوره باشگاه رئال مادرید و تیم ملی برزیل به شدت تحت تاثیر عملکرد درخشان وینیسیوس جونیور در دنیای فوتبال قرار گرفته ولی در عین حال هشدار داده که نباید او را بیش از حد تحت فشار قرار داد.

کارلوس اطمینان دارد که وینیسیوس جونیور در آینده تبدیل به یکی از ستاره های بزرگ باشگاه مادریدی خواهد شد. وینیسیوس دربازار نقل و انتقالات تابستانی با قراردادی 40 میلیون یورویی به رئال مادرید پیوست و کارلوس امیدوار است تا به زودی شاهد درخشش هرچه بیشتر این جوان برزیلی باشد. او در این رابطه گفت:« وینیسیوس در حال کسب تجربه در رئال مادرید است. ممکن است این طور به نظر برسد که او آمادگی بازی در تیم اصلی رئال را دارد ولی در حال حاضر وینیسیوی در تیم جوانان و پایه ای رئال بازی می کند. من اطمینان دارم که در چند سال آینده، او نشان خواهد داد که چه بازیکن بزرگی است.»

روبرتو کارلوس که این روزها به عنوان کارشناس فوتبالی در شبکه های مختلف تلویزیونی مشغول به کار است در عین حال درخواست کرد که وینیسیوس را بیش از حد تحت فشار قرار ندهند تا این بازیکن جوان و 18 ساله بتواند در کمال آرامش روند رشد و تطبیق یابی را پشت سربگذارد.


او در بخش دیگری از صحبت هایش در مورد شرایط فعلی زین الدین زیدان بعد از ترک باشگاه مادریدی و احتمال حضورش روی نیمکت مربیگری منچستریونایتد اظهارنظر کرد. این صحبتها در شرایطی مطرح شد که ژوزه مورینیو هنوز سمت سرمربیگری شیاطین سرخ را در دست دارد و از سمتش برکنار نشده است. کارلوس در این رابطه ادامه داد:« بعید است که یک سرمربی در چنین مقطع زمانی ای تیمش را ترک کند (مورینیو)؛ ولی در هر صورت زیدان یک سرمربی بزرگ است و هر تیمی که او را به خدمت بگیرد، خیلی خوش شانس خواهد بود.»

زین الدین زیدان بعد از ترک رئال مادرید در پایان فصل گذشته، همچنان بیکار است و هدایت تیمی را در دست نگرفته است

6363