خداحافظی مجدد ستاره سابق رئال مادرید از دنیای فوتبال

خداحافظی مجدد ستاره سابق رئال مادرید از دنیای فوتبال

سایت رسمی فوتبالی - آنتونیو کاسانو تنها چند روز پس از پیوستن به ویرتوس انتلا تصمیم گرفت برای دومین بار از دنیای فوتبال خداحافظی کند. 

به گزارش فوتبالی، این دومین باری است که کاسانو از بازنشستگی منصرف شده و به باشگاهی جدید پیوسته و سپس آن را رها می کند. این اتفاق در طول دو هفته افتاد و پیش از این نیز تکرار شده بود. بیانیه کاسانو که توسط پیرلوییجی پاردو، خبرنگار، منتشر شده بدین شرح است: " دوستان عزیزم! روز آخر آمد، روزی که تصمیم می گیری که همه چیز واقعا تمام شود. باید از مدیران انتلا برای فرصتی که به من دادند، تشکر کنم. بهترین ها را برای آنها آرزو می کنم. هرچند در چند روز گذشته در تمرینات به این نتیجه رسیدم که دیگر روحیه تمرین مداوم را ندارم. برای حضور در زمین فوتبال احتیاج به اشتیاق و استعداد و بیشتر از هر چیز عزم راسخ است و در حال حاضر من اولویت های دیگری دارم. می خواهم با تمام هم تیمی ها، رقبا، مربیان و مدیرانی صحبت کنم که در طول این سال ها با آنها کار کردم. و بیشتر از همه می خواهم به هوادارانی که طرفدار تیم من یا تیم رقیبم بودند سلام کنم چون بدون آنها فوتبال وجود نداشت. فوتبال به من اجازه داد با افراد بی نظیر و قهرمان های بزرگ دیدار کنم.

من را از خیابان دور کرد و یک خانواده عالی به من داد و بیش از هرچیز به من تفریح ارائه کرد. هنوز وقتی فوتبال را نگاه می کنم حس می کنم که هیپنوتیزم شده ام. این بهترین ورزش دنیاست. می دانم که اگر شخصیت دیگری داشتم قهرمانی های بیشتر کسب می کردم و بهتر بازی می کردم اما من هم احساساتی باورنکردنی داشتم و امروز خانواده ام و دوستان کنارم هستند و هیچ حسرتی ندارم. حالا نیمه دوم زندگی من آغاز شد و من می خواهم به خودم ثابت کنم که بدون پاهایم هم می توانم کارهای بزرگی انجام دهم. از صمیم قلب از همه سپاسگزارم. "

کاسانو برخلاف تیم قبلی خود، قراردادی با انتلا به امضا نرساند اما برای مدتی با آنها به تمرین پرداخت. او حالا 36 ساله است و آخرین بازی رسمی که انجام داده در ماه می سال 2016 و برای تیم سمپدوریا بوده است. کاسانو پس از حضور در رم، رئال مادرید، میلان، اینتر، پارما و سمپدوریا از فوتبال خداحافظی کرد. این بازیکن در 515 بازی 139 گل زد و 91 پاس گل ارسال کرد. او همچنین در 39 بازی برای تیم ملی ایتالیا 10 گل به ثمر رساند. 

1070