اعتراف دالیچ به خوش شانسی کرواسی

اعتراف دالیچ به خوش شانسی کرواسی

سایت رسمی فوتبالی - زلاتکو دالیچ اعتراف کرد که کرواسی خوش شانس بود که توانست با تساوی 0 - 0 دیدار برابر انگلیس را به پایان ببرد. 

به گزارش فوتبالی، اریک دایر و هری کین و مارکوس راشفورد موقعیت هایی برای گلزنی داشتند اما هیچکدام از آنها استفاده نکردند تا تیم ملی انگلیس نتواند انتقام شکست در نیمه نهایی جام جهانی را که در ماه جولای اتفاق افتاده بود، از کرواسی بگیرد. کرواسی در آن بازی 7 شوت در چارچوب داشت اما در دیدار لیگ ملت های اروپا آنها تنها 3 شوت در چارچوب داشتند و نتوانستند خطر جدی را متوجه دروازه جردن پیکفورد کنند. دالیچ پس از بازی اظهار داشت: " همانطور که انتظار داشتیم بازی سختی بود. ما بهتر از بازی قبلی برابر اسپانیا بازی کردیم. همچنان در بهترین شرایط خود قرار نداریم اما خیلی بهتر بود. ما شجاع تر و جدی تر شدیم. خوش شانس بودیم که انگلیس موفق نشد به گل برسد اما در مجموع راضی هستم. فکر می کنم سازماندهی بازی ما خوب بود. "

بازی به دلیل محرومیت تیم ملی کرواسی از به همراه داشتن هواداران خود به دستور یوفا در ورزشگاهی خالی از تماشاگر برگزار شد. دالیچ درباره این رای اظهار نظری نکرد اما گفت: " این جو برای هیچکس آسان نبود. این اتفاق برای فوتبال ناراحت کننده است. اما امیدوارم این آخرین بار باشد و بازی بعدی برابر اسپانیا با جمعیت 30 هزار نفری روبرو باشیم که قطعا شرایط را بهتر از امروز خواهد کرد. "

1070