منچستریونایتد آماده خرید رکوردشکن ستاره سری آ

منچستریونایتد آماده خرید رکوردشکن ستاره سری آ

سایت رسمی فوتبالی - خوزه مورینیو و منچستریونایتد قصد دارند با ارائه پیشنهادی که رکورد نقل و انتقالاتی این باشگاه را خواهد شکست، میلینکوویچ ساویچ را به خدمت بگیرند. 

به گزارش فوتبالی، ملینیکوویچ ساویچ، ستاره صرب، عملکرد بسیاری درخشانی در لاتزیو داشته و بسیاری از باشگاه های اروپایی مانند رئال مادرید و منچستریوایتد قصد دارند با خرج کردن مبلغی هنگفت این هافبک را جذب کنند. خوزه مورینیو یکی از هواداران این فوق ستاره سری آ است و گفته می شود از منچستریونایتد خواسته تا برای اضافه کردن این بازیکن به تیمش در پنجره نقل و انتقالاتی ژانویه اقدام کند. مترو خبر داده که مورینیو عملکرد این بازیکن در تیم ملی صربستان را نیز تحت نظر داشته و قصد دارد او را به اولدترافورد بیاورد. یک رسانه انگلیسی دیگر، سان، نیز مدعی شده که لاتزیو قصد دارد با شکستن رکورد قیمت نقل و انتقالات در یونایتد، اجازه جدایی میلینکوویچ ساویچ را صادر کند

لاتزیو تابستان گذشته پیشنهاد 80 میلیون یورویی برای این بازیکن را رد کرد. پس از آن ساویچ قرارداد جدیدی با باشگاه ایتالیایی به امضا رساند اما با توجه به رابطه خوب مورینیو با مدیر برنامه های این بازیکن به نظر می رسد که امکان انتقال او در ماه ژانویه وجود داشته باشد. گفته می شود این بازیکن 23 ساله جانشین بسیار خوبی برای نمانیا ماتیچ است که به دوران پایان بازی خود نزدیک می شود. با توجه به نیاز منچستریونایتد برای عمکلرد بهتر، احتمال آنها حاضر خواهند بود تا در ماه ژانویه خرج زیادی انجام دهند. اگر لاتزیو با این تیم به توافق برسد، احتمال قطعی شدن این انتقال بسیار بالا خواهد بود. 

1070