آرامش کریس درکنار همسر وفرزندانش؛ به دور از فوتبال وجنجالها

آرامش کریس درکنار همسر وفرزندانش؛ به دور از فوتبال وجنجالها

سایت رسمی فوتبالی- وقفه ایجاد شده برای برگزاری بازی های ملی به مذاق کریستیانو رونالدو خیلی خوش آمده. ستاره تیم ملی پرتغال بعد از توافق با سرمربی تیم ملی کشورش برای عدم حضور در اردوهای تیم ملی پرتغال در ماه های اکتبر و نوامبر این روزها در حال استراحت در کنار خانواده اش است. 

کریس از سرمربی پرتغال اجازه گرفته تا در دوماه جاری تمام تمرکزش را روی فوتبالش در یوونتوس قرار دهد و حالا به دور از تمام جنجالها و حاشیه های موجود و البته بازیهای ملی در کنار همسرش و فرزندانش مشغول استراحت است.

این درحالی است که در روزهای اخیر، اتهام وارده به کریس مبنی بر تجاوز به خانم کاترین مایورگا جنجالهای زیادی را به همراه داشته است ولی حالا رونالدو با انتشار تصویری از خودش در کنار همسرش جورجینا و فرزندانش: متئو، اوا و آلانا مارتینا، به هوادارانش اعلام کرده که در کمال آرامش و به شکلی عادی زندگی را سپری می کند. کریس رونالدو در زیر این تصویر که دراینستاگرامش منتشر کرده، نوشته:« عشق های من» و 4 قلب به نشانه 4 فردی که درعکس حاضر کردند گذاشته و تنها غایب این عکس، کریستیانو جونیور، فرزند ارشد کریس است.

در روزهای اخیر و درکوران جنجالهای متعدد، جورجینا رودریگس همسر کریس حمایت بی دریغش را از این ستاره پرتغالی ابراز کرده. در طول این هفته او دراینستاگرام تصویری از خودش با فرزندان را منتشر کرده و درشرح عکس نوشته بود:« فرزندان ما، زندگی ما، دوستت داریم کریستیانو.» واین در حالی است که هرروز جزئیات جدیدی به پرونده اتهام تجاوز رونالدو منتشر می شود.

اما در بدترین لحظات، حمایت عزیزان از هرچیزی دلچسب تر است. علاوه بر جورجینا، خانم دلورس آوئیرو مادر کریس و کاتیا خواهر کریس هم درطول این مدت، با انتشار پستهایی از این ستاره پرتغالی حمایت کرده اند ودر شبکه های اجتماعی هم کمپین هایی راه اندازی شده که خواهان رعایت عدالت درمورد رونالدو هستند.