رقم خوردن دردسری تازه برای بارسلونا و والورده در بروکسل

رقم خوردن دردسری تازه برای بارسلونا و والورده در بروکسل

سایت رسمی فوتبالی- در شرایطی که بارسلونا نتوانسته فصل جاری رقابت های لالیگا را با اقتدار تمام آغاز کند و چندین بار در بازی های مختلف دچار لغزش شده، مصدومیت بازیکنان، بدترین خبری است که می تواند به ارنستو والورده سرمربی آبی اناری ها برسد. اخیرا اعلام شد که ساموئل اومتیتی فعلا قادر به همراهی بارسایی ها نیست و در صورتی که زیر تیغ جراحی برود تا 4 ماه آینده از میادین ورزشی به دور خواهد بود.

جمعه شب و در جریان دیدار دو تیم بلژیک و سوئیس در شهر بروکسل این اتفاق تلخ رخ داد و خبر مصدومیت یکی دیگر از بازیکنان بارسلونا روی وب سایت های خبری رفت. در جریان این بازی توماس فرمالن مدافع تیم ملی بلژیک از ناحیه عضله پای راست مصدوم شد و در دقیقه 73 بازی وبعد از ارسال یک پاس مجبور به ترک زمین شد. او مستقیما به رختکن رفت و در چهره اش درد کاملا مشخص بود. هنوز تست های پزشکی دقیق برروی پای فرمالن انجام نشده و شدت مصدومیت او مشخص نیست. اما به نظر می رسد که او دست کم در چند بازی آینده قادر به همراهی آبی اناری ها نخواهد بود.

بدین ترتیب بار مشکلات روی دوش والورده سنگین تر شده است. چرا که ساموئل اومتیتی هم تا اطلاع ثانوی قادر به همراهی تیم نیست و والورده تنها لنگله و پیکه را در اختیار خواهد داشت. این در حالی است که بارسا در دو هفته پیش رو، بازیهای خیلی سختی را مقابل حریفان بزرگی همچون سویا، اینترمیلان و رئال مادرید خواهد داشت.

فرمالن که سابقه مصدومیتهای زیادی را در کارنامه ورزشی اش دارد در بازی بارسا مقابل والنسیا در ورزشگاه مستایا به لنگله ترجیح داده شده بود. او در بازی بارسلونا مقابل لگانس هم درترکیب ثابت آبی اناری ها به میدان رفت و در سمت چپ زمین تیمش را همراهی کرد.



6363