استراحت مسی در سردانیا درتب وتاب بازیهای ملی

استراحت مسی در سردانیا درتب وتاب بازیهای ملی

سایت رسمی فوتبالی- برگزاری بازیهای ملی باعث شده تا وقفه ای در رقابت های لالیگا ایجاد شود. لیونل مسی هم از این وقفه نهایت بهره را برده تا در جمع خانواده به استراحت بپردازد وکمی از فوتبال فاصله بگیرد.

ستاره آرژانتینی بارسلونا با انتشار تصاویری از خودش در شبکه اجتماعی اینستاگرام، به دوستدارانش اعلام کرده که این روزها در حال استراحت است. او به بولویر در سردانیا رفته است.

لیونل مسی در این روستای زیبا و آرام یک خانه دارد و از آنجا که ارنستو والورده سرمربی بارسا به شاگردانش تا روز سه شنبه استراحت داده، او همراه با خانواده اش عازم سردانیا شده تا کمی به استراحت بپردازد. در این عکس مسی را در حالی که با تیپی ورزشی روی یک صندلی و در کنار زمین فوتبال نشسته می بینیم. اینطور به نظر می رسد که او در خانه اش در سردانیا یک زمین فوتبال هم دارد تا بتواند حتی در روزهای تعطیلی و استراحتش هم پا به توپ شود.

لئو بعد از حذف دردناک تیم ملی آرژانتین از گردونه رقابت های جام جهانی 2018 روسیه، از حضور در اردوی آلبی سلسته انصراف داد و هنوز مشخص نیست که آیا مجددا او را در پیراهن تیم ملی آرژآنتین خواهیم دید یا نه. سرمربی موقت آرژانتین اخیرا در صحبت هایی گفته که مسی در آینده به جمع بازیکنان این تیم ملحق خواهد شد ولی زمان مشخصی برای بازگشت لئو مشخص نکرده است. شواهد و قراین حکایت از آن دارد که لئو قصد دارد که تا پایان سال 2018 میلادی از تیم ملی کشورش دور باشد و در رقابت های پیش روی کوپا آمه ریکا که در سال 2019 برگزار خواهد شد به جمع آلبی سلسته ملحق خواهد شد.

تیم ملی آرژانتین در دیداری دوستانه موفق شد تا از سد عراق عبور کند و حالا باید خود را برای مصافی جذاب و تماشایی مقابل برزیل آماده نماید.


6363