بختیاری‌زاده: حسینی را نمی‌شناسم / با این شرایط کار تیم امید سخت خواهد شد

بختیاری‌زاده: حسینی را نمی‌شناسم / با این شرایط کار تیم امید سخت خواهد شد

سایت فوتبالی - مربی تیم فوتبال امید ایران گفت: امیرحسین حسینی را که در مورد تیم امید و استیلی اظهار نظر کرده، نمی‌شناسم.

سهراب بختیاری‌زاده  در مورد وضعیت تیم امید، گفت:‌ اردوی تیم امید چند روزی است آغاز شده در مرحله اول این اردو تعدادی بازیکن جدید را شناسایی کردیم، این نفرات بازیکنانی بودند که باید آنها را بیشتر می‌دیدیم بخشی از این نفرات با سایر بازیکنانی که قبلاً در اردوها بودند تلفیق شدند و اردوی مرحله دوم را تشکیل دادند و رقیبان ما با امکانات کامل و برنامه‌ریزی دقیق به مصاف‌مان خواهند آمد و اگر می‌خواهیم شانس داشته باشیم ، باید خیلی خوب آماده‌سازی داشته باشیم. این مسئله نیازمند این است که تیم امید بیشتر دیده شود هر چند تیم ملی بزرگسالان مسابقات مهمی در پیش دارد، اما تیم امید هم باید آماده‌سازی خوبی داشته باشد، چرا که مسابقات مهمی در پیش دارد. تیم امید می‌تواند به آینده تیم بزرگسالان کمک کند و تمامی این مسائل فکر می‌کنم ما هنوز آن شرایط خوب لازم را برای تیم امید به وجود نیاورده‌ایم.

وی در پاسخ به این سؤال که یکی از مشکلات نداشتن بازی دوستانه برای تیم امید است، عنوان کرد:‌ کرانچار سرمربی تیم امید نگاه ویژه‌ای دارد و از چند ماه قبل درخواست این مسئله را داده بود، اما این بازی‌ها انجام نشد این نوع آماده‌سازی به تیم امید ضربه می‌زند و می‌تواند کار را در آینده سخت کند، این مسئله در شأن تیم امید فوتبال کشورمان نیست. این تیم از امکانات اولیه هم محروم است و کارش بسیار برای انجام ساده‌ترین کارها سخت است.

مربی تیم امید در مورد اینکه این تیم برای برگزاری تمریناتش دائم از یک زمین به زمین دیگر می‌رود، عنوان کرد:‌ در 8ـ 7 روز گذشته روی دو سه زمین تمرین کردیم و این زیبنده تیم فوتبال ایران نیست حداقل این امکانات باید برای تیم‌های ملی فراهم باشد ما با حریفان قدرتمندی دیدار داریم، حریفانمان مسلح هستند و هر تلاشی برای کسب موفقیت می‌کنند. این اتفاقات کار ما را سخت می‌کند.

بختیاری‌زاده در پاسخ به این سوال موضوع عدم تمرین تیم امید در مجموع پک مطرح شده و در همین رابطه امیرحسین حسینی مدیر رسانه‌ای تیم ملی مصاحبه‌ای کرده و گفته این مسائل فرافکنی است، عنوان کرد: حقیقت امر این است که حسینی را نمی‌شناسم اگر او را از نزدیک ببینم برای شناختش نیاز به معرفی دارم. او چه سمتی در فدراسیون دارد؟

بختیاری‌زاده در پاسخ به این اظهارنظر که او مدیر رسانه‌ای تیم ملی بزرگسالان است، گفت: اگر او مدیر رسانه‌ای تیم ملی بزرگسالان است در ابتدا توصیه من به او این است که سعی کند در مسائل فنی دخالت نکند، از حسینی افراد خیلی فوتبالی‌تر هستند که بخواهند در مورد مسائل فنی و کیفی تیم امید صحبت کنند. او کار خودش را انجام دهد و به امور رسانه‌ای تیم بزرگسالان بپردازد. تیم ملی بزرگسالان مسابقات بسیار مهمی در پیش دارد و موفقیت این تیم خواسته همه است. ما تا به الان در این اردو سمت کمپ تیم ملی نرفتیم، این اتفاق در شرایطی رخ داد که کرانچار این درخواست را داشت ولی ما با توجه به شرایط موجود محل تمرین‌مان را تغییر دادیم. الان فاصله زمین تمرین ما با محل استقرارمان 40 دقیقه است. کرانچار آنقدر حرفه‌ای رفتار کرد و با سکوت خود هیچ مشکلی به وجود نیاورد.

وی در ادامه تأکید کرد: حسینی که در مورد بازی میانمار و بازی‌های آسیایی صحبت می‌کند باید بداند که در جایگاهی نیست که در مورد مسائل فنی صحبت کند. این نکته را باید یادآور شوم زمانی که من حمید استیلی و رضا شاهرودی در تیم ملی بازی می‌کردیم،‌ احتمالاً او در حال یادگیری نوشتن روی کاغذ بوده است  اما با همین شرایط برای او آرزوی موفقیت دارم ولی این قبیل اظهار نظرات فقط برای تیم‌های ملی مشکل ایجاد می‌کند. امیدوارم او فنی و در مورد فوتبال اظهارنظر نکند.

بختیاری‌زاده در پایان گفت: همه تیم‌های ملی برای بالا رفتن پرچم سه رنگ ایران تلاش می‌کنند. پرچم سه رنگ ایران از هر موضوعی با اهمیت‌تر است و هر تلاشی که صورت می‌گیرد‌، برای موفقیت تیم‌های ملی و بالا رفتن پرچم ایران است.

1984