کرواسی 0-0 انگلیس: انتقامی در کار نبود

کرواسی 0-0 انگلیس: انتقامی در کار نبود

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم که در نیمه نهایی جام جهانی هم مقابل هم قرار گرفته بودند، در دیدار امشب در ورزشگاه خالی از تماشاگر ریه کا به مصاف هم رفتند و در نهایت در دیداری نه چندان جذاب، به تساوی 0-0 رضایت دادند.

انگلیسی ها بازی را بهتر آغاز کردند و در دقایق ابتدایی توپ و میدان را در اختیار داشتند اما موقعیت خاصی روی دروازه کرواسی ایجاد نشد. در ادامه بازی متعادل شد اما باز این سه شیرها بودند که با پرس سنگین روی خط دفاعی کرواسی، بازی را در زمین حریف نگه داشته بودند.

بازی با همین روند ادامه داشت و موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد نمی شد. در دقیقه 37، چیزی نمانده بود که کرواسی روی یکی از اولین موقعیت هایش به گل برسد اما ضربه کراماریچ را جوردن پپکفورد با یک واکنش مناسب مهار کرد.

در دقایق پایانی بار دیگر این انگلیسی ها بودند که به تیم برتر میدان تبدیل شدند و هری کین می توانست در دقیقه 44 قفل دروازه میزبان را باز کند اما ضربه او به تیر دروازه برخورد کرد و در نهایت این نیمه بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم را هم انگلیس بهتر آغاز کرد و چیزی نمانده بود که خیلی زود به گل برسند اما ضربه سر هری کین روی ارسال جوردن هندرسون، بار دیگر به تیر دروازه برخورد کرد.

4 دقیقه بعد روی پاس خوب واکر، این مارکوس راشفورد بود که صاحب موقعیت شد اما او نیز نتوانست از موقعیتش استفاده کند. برتری سه شیرها ادامه پیدا کرد و این تیم صاحب یکی دو موقعیت نصفه و نیمه دیگر شد اما باز هم نتوانستند قفل دروازه حریف را باز کنند.

در ادامه بازی متعادل دنبال شد و هر چند هر دو تیم تلاش زیادی برای زدن گل برتری انجام دادند اما در نهایت توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با تساوی 0-0 به پایان رسید.