دشمن در خانه: دعوت پسر سرمربی، به اردوی تیم رقیب

دشمن در خانه: دعوت پسر سرمربی، به اردوی تیم رقیب

سایت رسمی فوتبالی- روی ویتوریا سرمربی باشگاه بنفیکای پرتغال، از رودریگو کنسیسائو، مهاجم تیم پایه ای این باشگاه دعوت به عمل آورده تا با بازیکنان تیم اصلی به تمرین بپردازد. نکته جالب توجه اینجاست که رودریگو پسر سرژیو کنسیسائو، سرمربی تیم رقیب بنفیکا، یعنی پورتو است.

دعوت از رودریگو به جمع بازیکنان تیم اصلی بنفیکا در شرایطی صورت گرفته که این روزها تعداد زیادی از بازیکنان تیم اصلی این باشگاه در اردوهای ملی هستند و جلسات تمرینی این تیم با حضور بازیکنان معدودی دنبال می شود. به همین خاطر در طول هفته روی ویتوریا، سرمربی بنفیکا تصمیم گرفته تا یازده بازیکن را از تیم پایه ای باشگاه به تیم اصلی دعوت کند تا تمرینات تیمش با حضور نفرات کافی دنبال شود و یکی از این بازیکنان، رودریگوی جوان است که حالا تمام تمرکزها برروی رودریگو کنسیسائو، پسر سرژیو کنسیسائو قرار دارد.

رودریگو در پست مهاجم و بال راست تیم بازی می کند و 18 سال سن دارد. او پس از آنکه فوتبالش را در تیم کودکان و نوجوانان اولاننسه آغاز کرد، در سال 2015 به تیم پایه ای بنفیکا پیوست و برای تیم رقیب پدرش بازی می کند.

پدرش سرژیو کنسیسائو هم حالا فصل دوم حضورش روی نیمکت مربیگری پورتو را پشت سرمی گذارد و فصل گذشته به لطف و درخشش ستاره هایی مانند ایکر کاسیاس، با این تیم قهرمان لیگ پرتغال شد. خود کنسیسائو هم قبل از ورود به عرصه مربیگری، فوتبالیست صاحب نامی بود و در تیم هایی مثل پورتو، پارما و لاتزیو بازی می کرد و یکی از مهره های ارزشمند تیم ملی فوتبال پرتغال نیز به شمار می آمد.


6363