ابراهیموویچ: مشکل منچستریونایتد مورینیو نیست

ابراهیموویچ: مشکل منچستریونایتد مورینیو نیست

سایت رسمی فوتبالی - زلاتان ابراهیموویچ باور دارد که مشکل منچستریونایتد مورینیو نیست و این مربی می تواند آنها را قهرمان لیگ برتر کند اما به او هشدار داد که بدون تیمی خوب نمی تواند معجزه انجام دهد.

به گزارش فوتبالی، مورینیو در هفته های اخیر با مشکلات زیادی در یونایتد مواجه بوده و با توجه به این که قرارداد خود را در ماه ژانویه تمدید کرده، تصمیمی برای جدایی از این تیم ندارد. زلاتان معتقد است که حضور او درست است و می تواند به بازگشت منچستریونایتد به روزهای اوج کمک کند. مهاجم سابق شیاطین سرخ به میرور گفت: " فکر می کنم او توانایی قهرمانی در لیگ برتر را دارد. او مربی درستی برای باشگاه و تیم است. اما مربی باید به اندازه تیم خوب باشد بنابراین اگر تیم به اندازه کافی خوب نباشد او نمی تواند معجزه کند. حس می کنم تیم خوب و در حال پیشرفت است. این سومین سال حضور او در تیم است و بازیکنان روش بازی او را بهتر و بهتر می شناسند. "

منچستریونایتد در حال حاضر در رتبه هشتم قرار دارد و با صدر جدول 7 امتیاز فاصله دارد. ابراهیموویچ باور دارد که مورینیو هنوز خاص است و ویژگی های خود که باعث موفقیت در پرتغال، انگلیس، ایتالیا و اسپانیا شد را حفظ کرده است. بازیکن سابق تیم ملی سوئد گفت: " مورینیو خیلی خاص است چون اول از همه یک قهرمان است. او روحیه قهرمانی دارد. هر کاری را برای پیروزی انجام می دهد. او بازی را می شناسد. به خوبی بازی خوانی می کند. ذهن بازیکنان خود را می خواند. او مانند مربیان قدیمی نیست. من با کاپلو کار کردم. او سختکوش و با نظم است. مورینیو علاوه بر این ها شخصیت خاصی دارد. "

1070