وکیل رونالدو: مدارک توسط یک هکر دزدیده شدند

وکیل رونالدو: مدارک توسط یک هکر دزدیده شدند

سایت رسمی فوتبالی- پیتر کریستینسن، وکیل آمریکایی کریستیانو رونالدو که قرار است وکالت کریس در پرونده اتهام تجاوز را عهده دار شود، روز چهارشنبه در صحبت هایی اعلام کرد که مدارکی که در مورد اتهام تجاوز کریس رونالدو منتشر شده اند، همگی ساختگی بوده اند.

آقای کریستینسن در بیانیه ایی که توسط Gestifute، آژانسی که به نمایندگی از کریس رونالدو کار می کند، منتشر شد گفت:« مدارکی که ظاهرا حاوی اظهارات کریس رونالدو هستند و در رسانه ها منتشر شده اند، همگی ساختگی هستند.»

این وکیل آمریکایی در ادامه اعلام کرد که این مدارک توسط یک هکر دزدیده شده اند و رسانه ای که آنها را منتشر کرد:« با بی مسئولیتی بخشی از مدارک دزدیده شده را نشر داده. بخشهای مهم و کلیدی این مدارک تغییر کرده و یا کاملا ساختگی هستند.»

او ادامه داد:« کریستیانو این را تکذیب نکرده که حاضر شده تا با خانم مایورگا توافق کند ولی دست کم دلایلی که منجر به این توافق شده اند در این مدارک تحریف شده اند. این توافق تحت هیچ شرایطی به منزله اعتراف و به گردن گرفتن این اتهام و تقصیر کریس نیست.» کریس همیشه سعی کرده و سعی می کند تا همه چیز با توافق پیش برود.


اینطور به نظر می رسد که کریس رونالدو هم کاملا به توصیه های مشاورانش گوش می دهد تا بتواند به اتهامات ظالمانه ای که این روزها علیه او مطرح می شود پایان بدهد. و طبق همین نصایح و توصیه ها هم بود که او توافقی را با کاترین مایورگا به امضا رسانده بود.

در بیانیه منتشره از سوی وکیل آمریکایی کریس می خوانیم:« کریس از وکلایش در آمریکاو آمریکا خواسته تاتمام جوانب قضایی این پرونده را بررسی کنند و اطمینان دارد که درنهایت این پرونده بسته خواهد شد و براین مشکلات غلبه خواهد کرد. به نظر می رسد که کمپینی به عمد و علیه رونالدو راه اندازی شده که برپایه مدارک دیجیتال دزدیده شده کار را دنبال می کند؛ مدارکی که به راحتی قابل دست کاری کردن هستند.»

6363