مالک کلوب بروژ: بیات عامل انتقال کاوه رضایی بود/ می‌خواهم با سرمربی صحبت کنم تا بدانم او متهم است یا نه

مالک کلوب بروژ: بیات عامل انتقال کاوه رضایی بود/ می‌خواهم با سرمربی صحبت کنم تا بدانم او متهم است یا نه

وبسایت رسمی فوتبالی- مالک کلوب بروژ بلژیک که کاوه رضایی، ملی‌پوش ایرانی در آن بازی می‌کند اتهام پولشویی و تبانی در فوتبال این کشور را رد کرد. 

به گزارش فوتبالی، به نقل از سایت HNL بلژیک، بارت ورهاج در واکنش به بازداشت ایوان لکو، سرمربی کروات کلوب بروژ و چند مدیر و سرمربی دیگر فوتبال بلژیک به اتهام پولشویی و تبانی گفت: هیچ چیزی برای پنهان‌کردن نداریم. بازرسان می‌خواستند قراردادها و فاکتورهای کلوب بروژ را مورد بررسی قرار دهند که آنها را در اختیارشان قرار دادیم.

مالک کلوب بروژ افزود: البته که با پلیس همکاری مثبتی داریم و تمام کارهای ما روشن است. کلوب بروژ از ایوان لکو، سرمربی خود قطعا حمایت می‌کند و نمی‌توانیم او را گناهکار بدانیم.

بارت ورهاج درباره بیات، مدیر برنامه ایرانی بازداشت‌شده نیز می‌گوید: بیات در انتقال آنتونی لیمبومبه از کلوب بروژ به تیم نانت فرانسه و کاوه رضایی از شارلوا به کلوب بروژ نقش داشته است. ولجکویچ نیز در پرونده انتقال بازیکنان جدید شامل لتیسا، ریتس و تومساک نقش داشته است. پیش از آن برای مدت طولانی هیچ ارتباطی با او نداشتیم.

همچنین والتر استنبروژ، وکیل کلوب بروژ در رابطه با ایوان لکو گفت: در راه رفتن به سمت محل حضور او هستم. هنوز نمی‌دانم او یک متهم است یا فقط تحت بازجویی قرار گرفت. هنوز خیلی زود است بخواهیم موضع‌گیری کنیم. یک تحقیق شاید به این معنی است که می‌خواهند بررسی کنند آیا اتفاقی رخ داده یا خیر. می‌خواهم با ایوان لکو، سرمربی کلوب بروژ صحبت کنم تا بدانم او یک متهم است یا فقط تحت بازجویی قرار گرفت.

کاوه رضایی، ملی‌پوش ایرانی تابستان گذشته میلادی با عقد قرارداد 5 میلیون یورویی از شارلوا به کلوب بروژ پیوست. او دومین بازیکن گرانقیمت این رقابت‌ها محسوب می‌شود.