عدم حضور گرت بیل در دیدار برابر اسپانیا

عدم حضور گرت بیل در دیدار برابر اسپانیا

سایت رسمی فوتبالی - رایان گیگز، سرمربی تیم ملی ولز، گرت بیل را از دیدار برابر اسپانیا کنار گذاشت و شاید برای دیدار با ایرلند در لیگ ملت های اروپا نیز از این بازیکن استفاده نکند.

به گزارش فوتبالی، بیل روز چهارشنبه برای سومین روز متوالی نتوانست در تمرینات تیم ملی ولز شرکت کند. این بازیکن در جریان شکست 1 - 0 رئال مادرید برابر آلاوز دچار مصدومیت شد و از زمین بازی بیرون رفت. این نگرانی وجود که مصدومیت قبلی این بازیکن که باعث شده بود در شکست رئال مادرید برابر زسکا مسکو در لیگ قهرمانان که هفته پیش رخ داد، غایب باشد بار دیگر تشدید شده باشد. گیگز درباره شرایط بیل گفت: " گرت از نظر ماهیچه ای دچار مشکل است و نمی تواند در بازی برابر اسپانیا به میدان برود. ما نمی خواهیم ریسک کنیم و هر روز شرایط او را بررسی می کنیم. احتمال حضور او در دیدار برابر ایرلند نیز 50 - 50 است. "

جو آلن، بازیکن تیم استوک و تیم ملی ولز، نیز درباره گرت بیل گفت: " فکر می کنم قطعا گرت بیل یکی از بهترین بازیکنانی است که می تواند ضربات آزاد را بزند. او بی صبرانه در انتظار دیدار با ماست و حضور قهرمان در کنار ما عالی است. امیدوارم زودتر بهبود پیدا کند و نیازی به گفتن نیست که حضور او چقدر برای ما اهمیت دارد. "

1070