رونالدو به زودی به اتهام تجاوز تحت بازجویی قرار می گیرد

رونالدو به زودی به اتهام تجاوز تحت بازجویی قرار می گیرد

سایت رسمی فوتبالی - پلیس آمریکا تایید کرد که قصد دارد به زودی رونالدو را به اتهام تجاوز به کارترین مایورگا تحت بازجویی قرار دهد.

به گزارش فوتبالی، پلیس لاس وگاس قصد دارد درباره اتفاقاتی که در ژوئن 2009 رخ داد سوالاتی را از رونالدو داشته باشد. این پرونده هفته گذشته مجددا باز شد اما چون این بازیکن در خارج از آمریکاست آنها مطمئن نیستند که چه زمان این پروسه طی خواهد شد. شب گذشته سخنگوی پلیس لاس وگاس به میرور گفت: " ما هنوز مطمئن نیستیم که چه اتفاقی رخ خواهد داد. اما از بعضی جهات باید صحبت های او را نیز بشنویم. " 

پلیس تایید کرده که هنوز مدارک مربوط به تجاوز صورت گرفته که از کاترین مایورگا در همان زمان به دست آمده را در اختیار دارد. در آن زمان مایورگا حاضر به افشای نام فرد متجاوز نشد و قراردادی به ارزش 288 هزار پوند با رونالدو امضا کرد تا دوباره این موضوع را مطرح نکند. در ماه آگوست او از پلیس درباره باز کردن دوباره این پرونده سوالاتی را مطرح کرد تا بتواند علاوه بر اعلام نام فرد متجاوز، مدارک دیگری را نیز ارائه کند. رونالدو پس از پیروزی 2 - 0 تیمش برابر اودینزه در هفته گذشته با یک پرواز محرمانه با جت شخصی اش به کشورش رفت. این بازیکن تا سال 2019 در هیچ بازی ملی ای به میدان نمی رود. رسانه های پرتغالی مدعی شده اند که این بازیکن برای آماده کردن دفاع خود علیه ادعاهای مایورگا به کشورش سفر کرده است. او پیش از این بارها این ادعا را تکذیب کرده و اعضای خانواده رونالدو نیز بارها از او حمایت کرده اند.

1070